Publicerat Februari 1, 200818 yr Så, nu är man åter hemma efter en makalöst skön semester på Koh Lanta i Thailand. Visst, jag har missat tre veckors toppjakt, men det var resan värd....lätt. Har aldrig gillat sol och bad speciellt mycket, men här var jag som den värsta soldyrkaren och badankan. Har nu fått en ny hudfärg och simhud mellan tårna. Längtar redan tillbaka.
Publicerat Februari 1, 200818 yr Författare Nu fanns det dock ett varningssystem och skylltar överallt
Publicerat Februari 1, 200818 yr Författare Har ni sett filmen The Beach ? Här spelades den in, Maya Bay
Publicerat Februari 1, 200818 yr Författare Vet inte hur dom fick det att fungera, men ström hade vi ???
Publicerat Februari 1, 200818 yr Författare 15 meter från huset bodde denna som var ca 10 cm i omkrets
Publicerat Februari 1, 200818 yr Fasen vad fina blider du skjuter Seger! Härlig semester ;D //Roggman66
Publicerat Februari 1, 200818 yr Författare Som sagt, jag åker gärna dit igen och ser en underbart vacker solnedgång Detta var bara några av de ca 800 bilder jag tog under resan, kanske jag ids lägga upp några fler senare.
Publicerat Februari 1, 200818 yr Underbara bilder. 29 grader i vattnet då badar tom jag!! 1 grad ifrån att jag oxå hade gått i 8)
Publicerat Februari 1, 200818 yr Håller med har varit 3 gånger i Thailand finns fan inget vackrare ställe nu är det snart 3 vintrar sen sist, men nästa vinter blir det. Jävligt snygga bilder.