Publicerat Juli 27, 200520 yr Christer Hansson, 37 år från Kinna i Västra Götaland. Framförallt intresserad av jakt i utlandet och speciellt Afrika. Har producerat en egen jaktfilm och har fler på gång. Gillar grova kalibrar. Filmklipp; http://cchunter.se/movie/bfs2006_s.htm
Publicerat Januari 25, 200818 yr Det var ett snabbt besök... Lite usel statistik, BigViking!! Hoppas se dig här snart igen!
Publicerat Januari 26, 200818 yr ;D välkommen på sej!.. hoppas du kommer å trivas!... så får du fixa till länken du la ut!.. Mvh Mamre!.
Publicerat Januari 26, 200818 yr Vem är cchunter? « skrivet: 27-07-2005, 21:45:22 » Snabba välkommanden : :
Publicerat Januari 26, 200818 yr Författare Alltid trevligt med välkomnanden även om dom är aningen sena Får väl skylla på BäckaBengtson som öppnade tråden, en gammal kompis som det var ett tag sedan jag träffade. Hur som helst så är länken ändrad och jag lade in en film med Big five skytte på Tullgarn, tyckte första gången att 585 Nyati inte var något trevligt men efter att ha testat två snabba på Bosjökloster förra året så har habegäret väckts. Såg att det blivit ett Bågskytte forum här så nu skall det bli tätare mellan besöken. Att jag föredrar afrika stämmer fortfarande och hittills har det blivit 10 resor och 12 olika jakter, har producerat 2 filmer tills nu men har 5 till färdiginspelade och ytterligare 2 till på g.
Publicerat Januari 26, 200818 yr ...alldeles För länge sedan....men det är inte Bara mitt fel... :-[ Fast jag har bättre möjligheter dagtid nu än dig, så jag får ta mig i kragen... Får väl störa dig en dag. Måste se vad du släpat hem allt... Fast sedan blir väl den egna tillvaron platt och medioker... Hänger liksom inte riktig med längre... ;D
Publicerat Januari 26, 200818 yr 585 Nyati....? Måste väl tillägga det för de som inte vet, att cc är gammal kulstötare och - faktiskt - höjdhoppare av klass och ett antal nummer större än alla män jag träffat. Kafferbufflarna skenar i panik, och elefanterna spelar döda när hans silhuett uppenbarar sig i horisonten... Bäst att säga det, innan någon vanlig dödlig testar den kalibern, och folk blir skadade... ;D
Publicerat Januari 26, 200818 yr Författare ...alldeles För länge sedan....men det är inte Bara mitt fel... :-[Fast jag har bättre möjligheter dagtid nu än dig, så jag får ta mig i kragen... Får väl störa dig en dag. Måste se vad du släpat hem allt... Fast sedan blir väl den egna tillvaron platt och medioker... Hänger liksom inte riktig med längre... ;D Nja det var ju inte meningen att skylla på dig Mer än att du öppnade tråden igen och det får du ju stå för ;D Det är väl bara så det blir dagar blir till månader osv och allt annat man har för sig kommer i vägen. Men ta du och titta in en dag och vad det gäller att hänga med så åker jag i Juli så det är bara att boka in sig.
Publicerat Januari 27, 200818 yr vad det gäller att hänga med så åker jag i Juli så det är bara att boka in sig. ;D ;D ;D ..ska kolla i tvättstugan...har rätt många tomflaskor att panta.... :
Publicerat Januari 27, 200818 yr Vem är cchunter? « skrivet: 27-07-2005, 21:45:22 » Snabba välkommanden : : ;D ;D ;D känns som de är lite förtjänat ändå!... ;D ;D ;D me 20 inlägg så e man rätt ny!.. ;D ;D ;) MVh
Publicerat Januari 27, 200818 yr Hej CChunter Skulle vara roligt om du började att skriva mer på forumet. Du har ju en del erfarenhet som kan vara kul att ta del av. Gillar dina filmer,är det någon ny på G ???/Erik