Publicerat Mars 20, 200818 yr På allmän begäran deltager jag med denna skyddsjägare Från vänster till höger Erik - okänd framliden förmåga - Taggen. Första jaktbilden tror jag, banbrytande? Jämta, borde den vara större?
Publicerat Mars 20, 200818 yr Klarälvdalings Ra-ta-ta och Foxtrotts King ...på sista skogsprommenaden innan avfärd till Sverige.
Publicerat Mars 20, 200818 yr Tror ja får lämna walkover denna månad! Om inte... hmmm.... fick en ideè. Återkommer i frågan!
Publicerat Mars 21, 200818 yr Tror ja får lämna walkover denna månad! Om inte... hmmm.... fick en ideè. Återkommer i frågan! Nog löser det sig ska Du se. Det kommer säkert att trilla ner någon polett igenom skallen på Dig under helgen till ett bra motiv.
Publicerat Mars 21, 200818 yr Författare På allmän begäran deltager jag med denna skyddsjägare Från vänster till höger Erik - okänd framliden förmåga - Taggen. Första jaktbilden tror jag, banbrytande? Jämta, borde den vara större? Rätt lämplig storlek å den När jag gör röstningstråden kommer alla bilder att vara i orginalstorlek, men är de jättestora, så krymper jag dem
Publicerat Mars 21, 200818 yr Rätt lämplig storlek å den När jag gör röstningstråden kommer alla bilder att vara i orginalstorlek, men är de jättestora, så krymper jag dem Jahaa !! Jag krympte min bild redan...
Publicerat Mars 21, 200818 yr Författare Jahaa !! Jag krympte min bild redan... Den är ju bra storlek på nu
Publicerat Mars 25, 200818 yr Slänger in några fåglar om vädret är fint ska jag fota finnarna imorgon Var ut på en ö idag för att rasta hundarna och fota lite men det visade sig att det fanns orrar där så tiken drog med dem. Fick fota min gamle hane som är 13år och passar på att visa sina fyra tänder som finns kvar
Publicerat Mars 27, 200818 yr Bild nr2. Fick ju en Djurbild iaf denna månad. Plastuv med död kråka o elak kaja över sig Fasiken 3djur t.om.
Publicerat Mars 27, 200818 yr "LARS"E bilderna tagen med nykameran ? Japp det är mina första trevande försök riktigt roligt men Rom byggdes inte på en dag
Publicerat Mars 31, 200818 yr Jädrans lars ser att det har gått bra med kameran !! hur tycks den funka?
Publicerat April 1, 200818 yr prova att lägga en bild på Pacco Nu kanske vi måste ta upp det, eftersom det är nog första bilden jag märker av det. Är det tillåtet med Photoshop (t ex) modifiering i tävlingen, gör väl ingen större skillnad egentligen... Snygg modifiering Pacco, väldigt bra bild må jag säga också.
Publicerat April 1, 200818 yr Författare Tävlingen är avslutad!! Under dagen kommer en röstningstråd och sedan en ny tävlingstråd för April månad. //Jämta - i modereringsmode
Publicerat April 1, 200818 yr Nu kanske vi måste ta upp det, eftersom det är nog första bilden jag märker av det.Är det tillåtet med Photoshop (t ex) modifiering i tävlingen, gör väl ingen större skillnad egentligen... Snygg modifiering Pacco, väldigt bra bild må jag säga också. Tjenare jag förstår va du menar med modifering av bilden ! men fotar man rå så har man inget val eftersson det är en imformations fil bara för bilden alltså ett icket färdig bild! och nej har inte använt PS jag antog det du ser det på himlen är ett gradualfilter som man håller framför optiket i mitt fall : filtret är mörkt till hälften med ett steg på min och det gör att himlen får ett djupare blå färg! Fotografisk sett bland i det oskrivna lagen för fotografer är tex : om bilden är kass dåligt exponerat /komponerat och sen modiferas/justerat så att det blir mkt bra då har man byggt upp en ny bild med hjälp av dator inte av kameran ! jag förstår va du menar ! mvh pacco tack
Publicerat April 1, 200818 yr Författare Jag tycker att man kan få leka lite med ljus och så, men inte klippa och klistra allt för mycket och på så vis bygga en helt ny bild.