Publicerat Mars 26, 200818 yr Skapligt att börja gapflabba när den grabben kommer in på 3 meter ifrån en... ..jag hade nog stämplat dajmkryss i kallingarna... Men gudsigförbannat vilka bjässar!!
Publicerat Mars 27, 200818 yr Skapligt stora råbockar, nästan lika stora som dom jag har på min mark Eller? hur var det nu igen? gran korta barr, tall långa?? hmmmm
Publicerat Mars 27, 200818 yr Skapligt stora råbockar, nästan lika stora som dom jag har på min mark Eller? hur var det nu igen? gran korta barr, tall långa?? hmmmm Jepp, och jämthund-långa ben, gråhund-korta ben....
Publicerat Mars 27, 200818 yr Knappt någon skillnad mot våra älgar ju.................................
Publicerat Mars 27, 200818 yr Skapligt stora råbockar, nästan lika stora som dom jag har på min mark Eller? hur var det nu igen? gran korta barr, tall långa?? hmmmm
Publicerat Mars 28, 200818 yr NICE...... blidde lite nära där i en sén.... ..... hadde nog gott med kniv om han lockat lite till!.. ..... Mvh Mamre!..