Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Var hittar man en Benelli Comfort billigast?

Featured Replies

Publicerat

Någon som vet var man hittar billigast Benelli Comfort i Sverige?

Skriv gärna var och vilket pris som du känner till!

Publicerat
Någon som vet var man hittar billigast Benelli Comfort i Sverige?

Skriv gärna var och vilket pris som du känner till!

Karlssons Jakt Enköping 14.900:-

Publicerat

Var väl någon ute på annons helt nyligen.. till ett bra pris men jag tror att Telgetoken köpte den :rolleyes:

Var inte rädd att köpa en begagnad, modellen är ny så oavsett vad du hittar så borde det vara väldigt mycket bössa...såvida ägaren inte misshandlat den något grymt.

Mvh!

Publicerat

Torsbo hade en beggad för ett tag sen MVH Erik

Publicerat

karlssosjakt i enköping 14.900

hmk jakt & vapen västerås 15.990

Publicerat
Torsbo hade en beggad för ett tag sen MVH Erik

Såg ut att finnas kvar 13.900.

Mvh!

Publicerat

Var inne å pratade med grabbarna på jgjakt i götet, de priset jag skrev sist var ju för ett bra tag sedan, nu ligger en ny på 13700:-

Lycka till/mvh

Publicerat

ringde coh prata med dem då även jag finner en comfort intressant. de sa lite över 15 000. visserligen över telefon. du kanske har rabatt?

Publicerat

Såg en sån på samma hylla som pampers o libero när jag var o handlade häromdagen.

Mvh :D

Publicerat
Såg en sån på samma hylla som pampers o libero när jag var o handlade häromdagen.

Mvh :P

Vet ju att du knappast handlade en Benelli så jag frågar mej vad du skulle med Pampers till? Har du inte vuxit ifrån dessa tingestar?

:blink:

Mvh!

Publicerat

Jösses va dyra Benellisarna börjar bli.

Vad kostar en motsvarande Beretta?

Publicerat

Finns ingen "motsvarande" Beretta :blink:

Mvh!

Publicerat
Finns ingen "motsvarande" Beretta :blink:

Mvh!

var skeptisk till att comforten skulle vara så bra kontra pris ända tills jag provade en, fy tusan det känns inte som man kan missa med bössan.

den första halvauto jag prövat som jag tycker är bra, testade lite svåra snabba sidoskott och ta mig tusan man träffar allt.

och träffa tre duvor som man kastar upp med handen var inte så svårt heller träffläget låg som gjutet i betong.

Publicerat

Firefox!

Kolla vad maddog skriver, du kan göra fynd i pampershyllan! Är du flitig med potträningen så slipper du snart pampers och kan köpa en Comfort :blink:

Med glada hälsningar!

Publicerat
Firefox!

Kolla vad maddog skriver, du kan göra fynd i pampershyllan! Är du flitig med potträningen så slipper du snart pampers och kan köpa en Comfort ;)

Med glada hälsningar!

Oh happy day :D Jag riktigt hör körsången och de kvittrande fåglarna som välkomnar mig upp till blöj-bössehimlen :o:D
Publicerat

Hmm låter frikyrkligt det där.. Förstår det, smått religiös upplevelse att skjuta med en Comfort :mellow:

Mvh!

Publicerat

Billigast är väl de som dyker upp på soptipparna titt som tätt på vårarna.

Så håll ögonen öppna nästa gång du ska kasta grejjer på närmsta tipp :angry:

Publicerat
  • Författare

Är det någon som bor nära Svante Nilssons Vapen och vet vilka priser de har på Benelli Comfort? Att ringa dit är ju knappt lönt eftersom de sällan svarar... men de ska ju ha ganska bra priser.

Publicerat

Du ska ha en j-la tur om de har en Comfort där i Uppsala.. såvitt jag fattat så är de inte sams med generalagenten, försökte själv köpa min Comfort från Staffan men icke. Men de kan ju ha bytit in någon och då kanske..

Torsbo är mitt tips, finns det inte en begagand där nere?

Mvh!

• 3 weeks later...
Publicerat

vågar man köpa en sån här bössa utan att ha testat den. går den att justera såpass mycke så den passar nästan alla?

Publicerat
vågar man köpa en sån här bössa utan att ha testat den. går den att justera såpass mycke så den passar nästan alla?

jag vågar nog säga ja.

Publicerat

Jag har kladdat på 4 olika tror jag och de har alla varit likadana kolvmässigt. Se bara till att du får med de tre brickorna osv så du kan justera kolvhöjden själv så ska det inte vara ngr problem. Ska du köpa privat eller? Skicket kan ju kanske beskrivas på olika sätt..

Mvh!

Publicerat

känns bra att veta, ska ändå åka och hålla bössan någonstans. jag planerar att köpa en ny. begagnade växer inte på träd :rolleyes:

Publicerat

Fanns en på Torsbo tidigare men jag tror jag sagt det tidigare i tråden..

Det du måste ha klart för dej är med vilken piplängd du måste ha bössan, skiljer en del. Jag tror jag har 66 pipa och den är helt ok men jag skulle inte vilja ha kortare!

Mvh!

Publicerat

Jag köpte den med kortaste pipan och

ångrar mig inte.

Jag provsköt kanske 15 skott sen var jag såld ,den är

otroligt lättpekad.

Vete fan vad Benelli skapat men det känns

nästan som om anläggningen inte kan bli fel.

Visst kostar den men den är faktiskt värd det :rolleyes:

/M.