Publicerat December 18, 200916 yr Varför skall ni ens hitta er själva i medlemsregistret? Helt meningslöst. Det är jävligt behändigt att få funktionen att den letar och fyller i medlemmens alias om man söker efter något. En som hängt här några år har ju lite inlägg kunna leta rätt på ibland...
Publicerat December 18, 200916 yr Det är jävligt behändigt att få funktionen att den letar och fyller i medlemmens alias om man söker efter något. En som hängt här några år har ju lite inlägg kunna leta rätt på ibland... Aha.. Nu hänger jag med. Men det är väl bara att trycka på sitt namn på ett inlägg så kommer ni ju fram till er profil och därifrån kan kolla på alla ämnen och inlägg ni skrivit?
Publicerat December 18, 200916 yr Aha.. Nu hänger jag med. Men det är väl bara att trycka på sitt namn på ett inlägg så kommer ni ju fram till er profil och därifrån kan kolla på alla ämnen och inlägg ni skrivit? Trodde jag hade rätt, men så hittar man tydligen bara ett fåtal av de inlägg man skrivit och dessutom bara på den senaste tiden. Man vår väl hoppas att de hittar och löser problemet. Mvh
Publicerat December 18, 200916 yr Hmm jag fins inte bara användaren Foffe_Jakt jag gjorde då jag inte kunde ta mig in för ett bra tag sen.
Publicerat Juni 17, 201016 yr Hm... Jag har just läst tråden och var ju tvungen att kolla... Och neej, jag finns inte jag heller. Kan det vara därför jag fortfarande är singel??