Publicerat April 6, 200818 yr Kul. 1000 första svängen. Inte lätt att lira med touchpaden på lap-topen.
Publicerat April 7, 200818 yr kul juh!... men lite svårt!.. ... 1250p... först försöket!.... me lite övning så blir de nog bra!. Mvh
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.