Publicerat April 22, 200818 yr Det verkade vara ett bra koncept, detta med info träffar. Finns det några på detta forum som skulle vara intresserade av att komma på en sådan träff här på småländska höglandet. (mellan Jönköping o Nässjö) Isåfall, skall jag nog försöka att få till en dylik träff nu i sommar. Det skulle vara intressant och se om det finns ett intresseunderlag. Inget bindande. Någon som skulle kunna tänka sig att komma?
Publicerat April 22, 200818 yr å jag kan inget annat göra än å hålla med!.... ni som bor i dom trakterna och e lite nyfikna på de här med bågskytte tycker jag ska se till de blir av!.. är övertygade om att ni kommer tycka det är trevligt! å de är juh inte så att ni "måste" springa i väg i köpa en båge efter det!.. men jag vet att de kanske kan vara svårt att låta bli!.. om det är några som aldrig skjutit båge så är detta de bästa sättet att komma i kontakt med det!. vi hadde flera på vår träff som aldrig hållt i en jaktbåge!. Mvh Mamre
Publicerat April 26, 200818 yr Vore cool att lära sig lite om bågjakt kommer absolut men hinner inte den 14/6
Publicerat April 26, 200818 yr Författare Vore cool att lära sig lite om bågjakt kommer absolut men hinner inte den 14/6 Jag har inte funderat så mycket på något datum än. Utan tänkte bara kolla ifall det finns något intresse.