Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vem är Fritz Kraut?

Featured Replies

Publicerat
Ok Mr Mice.. Mauser leder bruntungeligan utan problem  ;D

Du Kalsongskottet ;D det var länge sen jag passerade brun tunga,skulle vilja påstå att jag har hela huvudet inklusive axlarna inne just nu men det verkar inte hjälpa :'(

AHA :D Du fegar ur ;D jag förstod väl det att du inte skulle våga ställa upp mot en .223:a med tung pipa....ja ja kanske bäst så om det ska gå att visa sig där uppe nå mer ;)

/Micke

• Svar 121
  • Visningar 16,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat
:o

Du plutten,vad jag kan minnas så har vi bott i samma hus men jag har nogsamt låst dörren till mitt rum varje natt,just för att säkra min delikata kropp från din dräglande mun och lustfyllda blickar.

Dina fantasier kan du behålla för dig själv ::) snuskobert ;D

Beträffande min anslagsenergi så har den bevisligen räckt till för att lägga omkull ytterst välväxta exemplar med ett välriktat skott :D vad mer kan man begära.

Snälla Fritz var så vänlig och styr upp den här verksamheten så att vi kan återgå till det som ligger oss varmt om hjärtat,nämligen vapen.ammo ocj jakt så är jag dig evigt tacksam :-*

Din ytterst och ännu mer än förut på förhand evigt tacksamme samt ohyggligt ödmjuke obetydlige tjänare...

/Micke

Tur du inte kommer ihåg allt... Sista festen i påskas har du tydligen glömt??? du hade ju lite svårt att sitta och minnesluckor... vill du veta vad som EGENTLIGEN hände,,, skrattar ;D ;D ;D

Publicerat

Mr Mauser... jag har tyngre pipa än du  ;D

Mvh!

Publicerat

För att knyta an till trådens kärna ;) , Vem är Fritz Kraut  ???

Ni som känner honom kan ju oss andra en rättvis bild.

Det här är en bild jag har på honom och hans fru, just innan de skulle gå i en drevkedja i de norrlänska skogarna.. ;D

post-18-1124691233_thumb.jpg

Publicerat

Ha, ha, ha... ;D ;D ;D ;D

Efter att ha besökt några av er däruppe i norr så verkar bilden vara tagen norr om dalälven. Kan ge mig f-n på att de även har snus i ... rXXXX  ;D ;D ;D

Nej jag är inte Fritz Kraut och Fritz Kraut kommer inte ens i närheten av Tjingen i ouppfostran..... ;)

Publicerat
Nej jag är inte Fritz Kraut och Fritz Kraut kommer inte ens i närheten av Tjingen i ouppfostran..... ;)

1. Fritz är inte Tjing, som en del tycks tro.  ???  :o  ???

2. Fritz fick god uppfostran, men den bet dåligt.  ;D

3. Jag skulle inte skriva mera sade jag, men här har skrivits så mycket dynga att jag inte kan hålla tyst. Mer än 100 inlägg, och knappast något av värde förutom mina egna små inpass.  :'(

4. Jag har köpt en syntetsyockad Argo plus dito Benelli hagelpump, samt sålt mina stål- och träbössor.

5. NU får det räcka här!!!  :P  :P  :P

Fritz Kräutling

Publicerat

Vem sa nått om att allt måste vara av värde  ;D....vi får väl lite om ursäkt för att vi har haft kul lite grann på din bekostnad...vi vill ju bara ha i gång dig här med.....beträffande vapen valen så lär du nog ha skoj med dom, är lite nyfiken på just Benell iautomaterna själv, ser fram emot ett betygsättande av den ;)

Publicerat
Mr Mauser... jag har tyngre pipa än du  ;D

Mvh!

Jasså :D vi har samma bössa men du har det sämre grövre hålet i din och jag följaktligen det mindre bättre ;D

Alltså borde jag rimligtvis ha mer gods i min och därför helt självklart är min tyngre.

Pilutta dig ;)

/Micke

Publicerat

Ska inte ge mej in i dessa små tävlingar.. Det ringde en konsult från Solna och meddelade att Mr Mausers pipa nog var tyngre eller nåt så nehe det var inget bra. Tydligen så skulle den där 223:an vara ngt ruskigt trevligt vapen, måste nog erkänna att jag vart lite nyfiken!

Jaja.. Tröstar mej med att min .243 inte är lika vindkänslig  ;D

Mvh!

Publicerat
Jaja.. Tröstar mej med att min .243 inte är lika vindkänslig  ;D

Mvh!

Okej da,jag får väl motvilligt acceptera det faktumet.

Vi begraver väl härmed stridsyxan för tillfället ;)

/Micke

Publicerat
Vi begraver väl härmed stridsyxan för tillfället ;)

I motståndarens skalle???  :o:P

Publicerat

Seså...nu är det fredag och vintern närmar sig med stormsteg. Inte ska ni väl placera yxor i varandras skallar??

Ut och hugg lite ved innan Vattenfall släcker ner halva Sverige lagom till juljakten. Vem vill hugga ved istället för att jaga?

1238.gif

Publicerat

:D ;D Nja nu är Hipshot en mycket trevlig person så det skulle bli en förlust för mänskligheten,däremot så kanske man skulle banka lite vett i hans skalle så att den vedervärdiga .243:an åker ut ;)

/Micke

Publicerat
Inte ska ni väl placera yxor i varandras skallar??

Ut och hugg lite ved innan Vattenfall släcker ner halva Sverige lagom till juljakten.

Har inte Ding-E-Dong hört talas om träskallar???

Publicerat
Har inte Ding-E-Dong hört talas om träskallar???

Jodå..jag fösöker bota dem i mitt abete när jag öser ur kunskapens gryta. Men sedan så har vi två katt-egorier til:

Tjockskallen och lakkasakallen.

Så hipp-hopp har en ickenumerisk .243. Det kanske beror på att han inte kan räkna .234 och tog fel ??.  00000059.gif

;D

• 3 weeks later...
Publicerat
Jodå..jag fösöker bota dem i mitt abete när jag öser ur kunskapens gryta. ---

Tjing öser ur kunskapens gryta - pyttsan. Häxdoktor, skulle jag vilja säga.  :o

Han är väl som alla andra krympare som underhåller folks vanföreställningar för att säkra dem som klienter och därmed som säkra inkomstkällor.  ;D ;D ;D

Gör som jag:var en fri och kritisk granskare av scharlataner, bönhasar, fuskare, falska predikanter, demagoger och andra bedrägeriets mästare. Låt Dig icke bedragas av dem som vill utnyttja Dig.  :P

Fritz

Publicerat

Jag är en av de få utvalda som träffat Mr Tjing i verkliga livet.

Likt Fantomen dök han upp, lika snabbt försvann han i dunklet efter en kort pratstund.

Mycket trevlig man.  :)

Publicerat
Jodå.. [...] jag öser ur kunskapens gryta.

Det tror jag på. Du öste ur den för att få plats med badvattnet och sedan blev det som det blev..  ;D

Publicerat

Vad är nu detta???

Nu jävlar...här ha det ju nästan varit ett Tjing-race 00000024.gif medans jag ånyo varit borta och öst ur kunskapens gryta. Fast denna gång med en laserpekare och en förkyld stämma..Åhörarna blev upplysta som tända ljus och förstod säkert alltihopa...00000003.gif00000023.gif he, he..

Och nu dags för lite repliker. Vi börjar med Sauer Kraut som har börjat få borsten ur munnen. 00000012.gif 

Gör som jag:var en fri och kritisk granskare av scharlataner, bönhasar, fuskare, falska predikanter, demagoger och andra bedrägeriets mästare. Låt Dig icke bedragas av dem som vill utnyttja Dig. 

Titta på det som han skrev. Han är faktiskt medveten om dessa saker och har hoppat av ett visst parti som vänder kappan efter vinden. Bravo 00000002.gif

Nu är alltså vår gode kraut-koppf ledig. Vilkt parti kommer att attrahera honom? Fi tror jag inte på. Han har ju redan deschiffrerat dem och förstått att de drivs av ett penisavund. Vilket parti kan det då vara som attraherar den behövande Fritz??? Ett parti schack eller ett parti älgkött...ja det får han väl själv svara på...00000031.gif

Till er övriga så vill jag framföra att det finns hopp för er med

http://www.newscientist.com/article.ns?id=dn8028

Likt Fantomen dök han upp, lika snabbt försvann han i dunklet efter en kort pratstund.

Ett gammalt djungelordspråk lyder: När Tjingen har dragit, står flaskan tom...

så Du hade en jädrans tur...;D

Tack för flugorna och imitationerna.

00000043.gif

Publicerat
Tack för flugorna och imitationerna.

00000043.gif

Any time.

Hör av dig om du saknar någon fluga ;)

• 3 weeks later...
Publicerat
Ok Mr Mice.. Mauser leder bruntungeligan utan problem  ;D

Dessvärre kan jag inte låta Ripjägaren vara sekondant, han har något att förlora..

Mvh!

Okey.. Eftersom jag inte varit inne på länge och framförallt inte skrivit på länge så har jag en hel del att ta igen...!!

Men va har jag att förlora?? å va e d för fjollig tävling ni snackar om??? 223 å 243?? smäller det överhuvudtaget?? ;D ;)

Hmm, undra om jag verkligen skulle ha skrivit sådär??

Mr Mice, har du pangat ner ngr hjortar än då?? Jag sticker ner om nån månad till dina trakter..

Publicerat
Men va har jag att förlora?? å va e d för fjollig tävling ni snackar om??? 223 å 243?? smäller det överhuvudtaget?? ;D ;)

Hmm, undra om jag verkligen skulle ha skrivit sådär??

Mr Mice, har du pangat ner ngr hjortar än då?? Jag sticker ner om nån månad till dina trakter..

Du såg vad som hände med hipp när hans försökte utmana den allena rådande elitistiska .223:an.......jag vann ;D

Vad har du själv för ynkedomskaliber?

Hjort är det gott om..som vanligt :D kanske tack vare att jag inte skjuter några hindar,rådjuren fortsätter däremot att vara fullständigt frånvarande :( har inte sett någon räv hittills i år,kanske har min iver gett utdelning till slut.

Vad som är nytt i år är grisarna som nu är stationära och syns varje vecka,flera olika grupper.

Ni kommer säkert att få en trevlig helg med mycket kontakt. HAVE FUN

/Micke