Publicerat Augusti 11, 200521 yr Om Du lovar att vara riktigt snäll, så ska Du få hålla mig i handen. :-*F.K. P.S. http://www.wildundhund.de/438,4436/ bara kärlek som kan locka fram honom ;D
Publicerat Augusti 11, 200521 yr Om Du lovar att vara riktigt snäll, så ska Du få hålla mig i handen. :-*F.K. P.S.http://forum.wildundhund.de/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=6&t=000582 ;D ;D ;D Har det här blivit nån lina för gayträffar?
Publicerat Augusti 11, 200521 yr Har det här blivit nån lina för gayträffar? Fråga dp, det var han som börja
Publicerat Augusti 11, 200521 yr tycker nog ni får skaffa någon hemlig tråd för era gay lekar, en annan är här för jakt och allt annat...
Publicerat Augusti 11, 200521 yr tycker nog ni får skaffa någon hemlig tråd för era gay lekar, en annan är här för jakt och allt annat... I det här fallet - jakt på det otäcka könet???
Publicerat Augusti 11, 200521 yr F.K.P.S.http://forum.wildundhund.de/cgi-bin/ubb/ultimatebb.cgi?ubb=get_topic&f=6&t=000582 ;D ;D ;D Mein Gott Du är inte bara en legend du är ett mytomspunnet väsen som utan vidare skulle få en enorm skara hängivna anhängare om du startade en sekt Tillåt mig att hädanefter högaktningsfullt få titulera dig "Der Krautmeister" Din ytterst ödmjuke: Mr Mauser ;D
Publicerat Augusti 12, 200521 yr Mauser... nu tar du i så tungan blir brun,,, ler--- Jag har träffat Fritz och jag kan bara säga att hmm,,, du har rätt... Sektledare är det minsta man kan säga om den mannen myten legenden,,,
Publicerat Augusti 12, 200521 yr Stryker medhårs.....läderhosen....bergstutzen.....8x57 js....är alla attribut för en riktig karl.....gillar också disskusioner om knickers.... Mysiga hemmakvällar med en lagrad Oban hör till min vardag likaså vandringar i skog och mark med mina Jörnkängor..... Hör av dig...... bjuder Partys på kel och smek av bössan......
Publicerat Augusti 13, 200521 yr Stryker medhårs.....läderhosen....bergstutzen.....8x57 js....är alla attribut för en riktig karl.....gillar också disskusioner om knickers....Mysiga hemmakvällar med en lagrad Oban hör till min vardag likaså vandringar i skog och mark med mina Jörnkängor..... Hör av dig...... bjuder Partys på kel och smek av bössan...... Du partys.....om jag tar med mig skofett och kolvolja så kanske vi kan ehhh....smörja lädret och ehhh....olja stocken tillsammans :-[ :-X ;D /Micke
Publicerat Augusti 13, 200521 yr Kan va med men då vill ja pressa in en något för stor läskstång i hålet medans du oljar in stocken 8)
Publicerat Augusti 16, 200521 yr Hur kunde denna tråden sluta så HÄR av alla sätt??? :o Vadå sluta? Den har bara börjat... : ;D 8)
Publicerat Augusti 16, 200521 yr hehe de går å locka fram honom minsan ;D Jag tycker nog att verkar som om där tysken Fritte Krut leker katt och råtta med oss. Frågan är vem som lockar fram vem. ;D Peter
Publicerat Augusti 16, 200521 yr Du partys.....om jag tar med mig skofett och kolvolja så kanske vi kan ehhh....smörja lädret och ehhh....olja stocken tillsammans :-[ :-X ;D/Micke Du glömde Bratwürst und Bier.
Publicerat Augusti 16, 200521 yr Det här var ju kul! Dp.. Så du hittade hem efter Pride festivalen iaf!? ;D Fritz.. Kopparkulor suger läskstång! ;D Äsch, ta det du lugnt Fritz.. Micke Mauser.. 223 är inget annat än en usel 243 wannabee! Mvh!
Publicerat Augusti 17, 200521 yr Jo ja hitta hem tillslut, själv då, förstår inte hur du vågade kliva in i minibussen för å följa med de okända herrarna på efterfest ;D
Publicerat Augusti 17, 200521 yr Micke Mauser.. 223 är inget annat än en usel 243 wannabee!Mvh! Hmpfr...påhoppens tid är ej förbi ser jag Du du du som har betydligt kortare hår än mig,det finns ingenting som din .243(Usch nu fick jag tvätta munnen med tvål)gör bättre än min lilla godingpatron(bengt får inte lägga sig i den här tråden) .223 är helt enkelt klass2 patronernas Capo di tutti Capo :-* /Micke