Publicerat Maj 14, 200818 yr Power Outage at Sprint This is what a Sprint tech found when he went to a cell site to check why there was no power. Ifrån Kanada.
Publicerat Maj 14, 200818 yr Usch...tragiskt. Men du får mycket intressanta bilder därifrån, må jag säga..
Publicerat Maj 14, 200818 yr Författare Usch...tragiskt. Men du får mycket intressanta bilder därifrån, må jag säga.. Ja det är verkligen tragiskt. Ja, det tycker jag också.
Publicerat Maj 14, 200818 yr Men mitt i all tragiken med björnen, så måste jag ju säga att deras "älgtrack" på den sista bilden, onekligen ser intressant ut..inget släpande där inte!!
Publicerat Maj 14, 200818 yr Författare Men mitt i all tragiken med björnen, så måste jag ju säga att deras "älgtrack" på den sista bilden, onekligen ser intressant ut..inget släpande där inte!! Instämmer!
Publicerat Maj 14, 200818 yr Författare Men mitt i all tragiken med björnen, så måste jag ju säga att deras "älgtrack" på den sista bilden, onekligen ser intressant ut..inget släpande där inte!! Det blev något fel! Var är deletknappen???
Publicerat Maj 14, 200818 yr Brännskadad björn? Skadad? Tycker den ser tämligen död ut..men...så har ju jag ingen erfarenhet av björnar heller..
Publicerat Maj 14, 200818 yr Författare Brännskadad björn? Skadad? Tycker den ser tämligen död ut..men...så har ju jag ingen erfarenhet av björnar heller.. Om Du ser runt käkarna så är det ju förkolnat. Mycket ström som har gått igenom där med en sådan brännskada.