Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

50 kr för ett nytt intyg

Featured Replies

Publicerat

ja, för du kan bara skriva ut kvittot via internetbanken igen.

jag tror anledningen att så många "tappar" bort sitt jaktkort är att intyget om att man har betalat är lika stort som ett kreditkort, bara att plasta in och ha tillsammans med licenserna.

den löjligt stora lappen samt att man ska ha med sig ett A4 om man skriver ut kvittot via internetbanken är skrämmande.

jag kommer i även fortsättningen att begära ut ett intyg att jag har betalat, även om det kostar 50:-

Publicerat

Jag betalade in 300:- till dom idag. Det borde nästan ingå ett intyg då som man inte behöver en portfölj för att bära med sig. <_<

Publicerat
ja, för du kan bara skriva ut kvittot via internetbanken igen.

jag tror anledningen att så många "tappar" bort sitt jaktkort är att intyget om att man har betalat är lika stort som ett kreditkort, bara att plasta in och ha tillsammans med licenserna.

den löjligt stora lappen samt att man ska ha med sig ett A4 om man skriver ut kvittot via internetbanken är skrämmande.

jag kommer i även fortsättningen att begära ut ett intyg att jag har betalat, även om det kostar 50:-

Ja, dom är slarviga helt enkelt människorna (jägarna) tyvärr!

Jag kommer själv begära ett intyg på betald avgift och jag har nyttjat den tjänsten på NVV:s hemsida sedan dom började med det, och det minns jag inte när det var.

Det måste ju nästan bli lön till en heltidsanställd till på NVV efter utskrift och porto. :rolleyes::rolleyes::D

Publicerat

Jag faller in i ledet!

Har inge med slarv o göra.

Begrip han int de borde han byta jobb???

Publicerat
Har inge med slarv o göra.

Begrip han int de borde han byta jobb???

Nähä, då har det väl inte det då! :rolleyes:

Jaaaaaa! :rolleyes:

Publicerat

Vilket jävla trams. Tycker snarare att regeringen borde utreda om NVV verkligen skall sköta detta uppdrag om de inte klarar budgeten.

Publicerat

6e året eller 7e :angry: i rad nu dom inte förstått jag har skrivit jägarexamen(jo min handledare skickade in proven) helt obegripligt!!

sen att dom inte gör kort som kreditkort som man löser ut för avgiften krävs säkert en 7åring att räkna ut,