Publicerat Maj 29, 200817 yr Köpte en riktigt cool båge på ebay för 179 dollar Kolla in riggen. http://www.huntersfriend.com/2007-Fred-Bea...ompound-bow.htm Min son Oskar är bara 7 år så han kan ha den här ett bra tag.
Publicerat Maj 29, 200817 yr Köpte en riktigt cool båge på ebay för 179 dollarKolla in riggen. http://www.huntersfriend.com/2007-Fred-Bea...ompound-bow.htm Min son Oskar är bara 7 år så han kan ha den här ett bra tag. Såg helcool ut. Tror han blir supernöjd. Fina bågar det där
Publicerat Maj 30, 200817 yr Författare Jag hoppas det. Jag har letat som fan efter en båge med 16 tums draglängd men alla youth bows går ner till 18. Jag hade gett upp och sa åt honom att det får bli till nästa år och så hittade jag den här bågen som går ända ner till 13 tum. Fan vad han kommer bli överraskad.
Publicerat Maj 30, 200817 yr En sådandär skulle mina grabbar ha. Får nog ta kontakt med Bear bows. Men, jag e rädd för, att om dom får varsin sådan, så kommer nog stammen av småfågel att minska. Kommer ihåpg när jag fick mitt första luftgevär
Publicerat Maj 30, 200817 yr ser bra ut!... precis som Pelle så har man juh två killar... så när det är dax för dom så får man väll inhandla två st!.. Hmmmf Mvh
Publicerat Maj 30, 200817 yr Vad roligt för grabben! Du hamnar väl rejält på +sidan nu då, när han trodde att han skulle få vänta tills nästa år.
Publicerat Maj 30, 200817 yr Kul att ungarna kan komma igång i så ung ålder oxå. Polarns grabb fyller fyra år nu, så farbror Kent ska köpa en leksaksbåge till grabben. Grabbens mamma vart väl smått tveksam, men jag sa att antingen blir det ett trummset eller oxå blir det en båge. Hon tyckte att en båge var nog inte en så dum ide iaf
Publicerat Maj 30, 200817 yr precis vad jag sökte efter åt tjejens brorsa! perfekt! Förresten var sköt du djuret på bilden ka_swe?
Publicerat Maj 30, 200817 yr Kul att ungarna kan komma igång i så ung ålder oxå.Polarns grabb fyller fyra år nu, så farbror Kent ska köpa en leksaksbåge till grabben. Grabbens mamma vart väl smått tveksam, men jag sa att antingen blir det ett trummset eller oxå blir det en båge. Hon tyckte att en båge var nog inte en så dum ide iaf
Publicerat Maj 30, 200817 yr Författare precis vad jag sökte efter åt tjejens brorsa! perfekt! Förresten var sköt du djuret på bilden ka_swe? Jag sköt den vitsvanshjorten vid min jaktstuga som ligger vid kickapoo river i Wisconsin. Vi har sjukt med hjort och vild kalkon där. Sköt en 10 taggare i december på 160 poäng. Kolla min hemsida
Publicerat Juni 12, 200817 yr Byggde långbågar till mina kusinbarn när de var tre, de har fått starkare och styarkare bågar genom åren, nu skjuter 11 åringen en 40# långbåge bättre än flera svenska tävlingsskyttar i vuxen ålder....