Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Junis fototråd

Featured Replies

Publicerat
  • Författare
Tycker att JÄMTA härmed diskas i denna månads tävling!!! :angry:

(vad har du använt för objektiv?)

Bryta sitt eget regelverk är en vidrig hädelse jämte JANTELAGEN ;)

Använde 55x200-objektivet, höll spöet med en hand och kameran med den andra

Publicerat
  • Författare
Tillägg till reglerna isf: Att fotot inte får bytas ut om man tar ett som är bättre som man själv anser och har bättre chans att vinna.

Fy Jämta! :D

Sent påkommen regel :angry:

Jaja.. Diskar ut min bild då, så att gubbarna blir nöjda sedan ;)

Publicerat
Sent påkommen regel :rolleyes:

Jaja.. Diskar ut min bild då, så att gubbarna blir nöjda sedan :rolleyes:

Det tycker jag inte att du behöver.

Låt oss rösta om bästa bilden istället.

Bilden är jättefin.

mvh

Rune :D

Publicerat

Klart man ska få byta bild under tävlingsperioden, annars kommer vi ju inte få se fina bilder föränn i slutet av månaden. :rolleyes::rolleyes:

Upp med bilden igen jämta, reglerna var solklara, står ingenstans att man inte får ändra bild (dessutom vill jag ju se din nya bild som nu är borta) :D

Publicerat
Klart man ska få byta bild under tävlingsperioden, annars kommer vi ju inte få se fina bilder föränn i slutet av månaden. :D:rolleyes:

Upp med bilden igen jämta, reglerna var solklara, står ingenstans att man inte får ändra bild (dessutom vill jag ju se din nya bild som nu är borta) ;)

Där fick man inget medhåll! :rolleyes:

Jämta Posted Yesterday, 22:59

Sent påkommen regel

Jaja.. Diskar ut min bild då, så att gubbarna blir nöjda sedan

Kan hända at den var sent påkommen, men det brukar ju komma något tillägg i efterhand i en del tävlingar ibland. Nya regler hittas på. Ingen som tänkte på detta när Du skapade denna tävling.

Publicerat

Vet inte hur ni andra tolkar 1 BILD

Men de e ju trådstartaren och MODERATORNS tävling så jag överlämnar det åt henne eftersom det också är det bidraget som drog igång diskusionen.

DE e ju endast äran som sätts på spel, ellerhur :D:o:D:D

Personligen skulle jag gärna se FLERA bidrag/deltagare!

Publicerat
Vet inte hur ni andra tolkar 1 BILD

Men de e ju trådstartaren och MODERATORNS tävling så jag överlämnar det åt henne eftersom det också är det bidraget som drog igång diskusionen.

Personligen skulle jag gärna se FLERA bidrag/deltagare!

Menar Du en bild el. att man ska få byta också om man hittar ett bättre motiv som har större chans att vinna?

Publicerat
Menar Du en bild el. att man ska få byta också om man hittar ett bättre motiv som har större chans att vinna?

Jag menar ingenting utan lämnar över till JÄMTA att styra upp detta.

Tyckte dock de var bättre förr med fler bilder, dvs 3/deltagare o omgång :o (om de va de du undra Is..)

Publicerat

Tyckte dock de var bättre förr med fler bilder, dvs 3/deltagare o omgång :rolleyes: (om de va de du undra Is..)

Ok!

Instämmer på sista meningen för då behöver inte alla foton läggas in på en gång heller utan efterhand när man har plåtat något lämpligt motiv som man gillar och kan ha en chans att vinna. :blink:

Publicerat
  • Författare

Tyckte dock de var bättre förr med fler bilder, dvs 3/deltagare o omgång :blink: (om de va de du undra Is..)

Problemet är ju att det inte fungerar med röstningen då, när det var fler bilder och fram tills det fungerar, så får detta vara en kompromiss, eller så inga tävlingstrådar alls.

Är inte kul att sitta någon timme och fylla i allt som ska fyllas i och flytta det som måste flyttas för att bara få error :rolleyes:

Publicerat
Problemet är ju att det inte fungerar med röstningen då, när det var fler bilder och fram tills det fungerar, så får detta vara en kompromiss, eller så inga tävlingstrådar alls.

Är inte kul att sitta någon timme och fylla i allt som ska fyllas i och flytta det som måste flyttas för att bara få error :rolleyes:

Jaja, det var röstningsproblemet när det var mer än 1 bild/skalle! :blink:

Publicerat

Hallå ja! Hade iaf velat sett din bild Jämta :D Skit i surjimbolo!

:rolleyes:

Mvh!

Ps. Kan trösta er med att jag inte kan ladda upp bilder annars hade ni fått se hustruns kalv till labbehane forcera östersjön och då hade månadens tävling varit över B)

Publicerat

Dags för mitt bidrag, då. Bilden är tagen vid en strand i Lysekil på midsommardagen. Var där på cruising. :angry: Men det fanns ju annat att fota än bara bilar... ;)

post-1327-1214502423_thumb.jpg

Publicerat
Dags för mitt bidrag, då. Bilden är tagen vid en strand i Lysekil på midsommardagen. Var där på cruising. ;) Men det fanns ju annat att fota än bara bilar... :D

Skum bild! :angry:

Publicerat

Ha ha! Jo, ser lite "skumt" ut. :angry: jag hade "skummare" bilder, men jag tyckte bättre om den här. Man kanske skulle skumma igenom alla bilderna och se det finns fler skumma bilder? :angry:

Publicerat

Ett litet bidrag

post-443-1214559097_thumb.jpg

Publicerat

Här kommer mitt bidrag ... Kan säga att jag ställer mig bakom att man ska få lägga in fler än en bild, för jag har haft ganska svårt att bestämma mig :mellow:.

njasakenxi0.jpg

EDIT: Att jag aldrig ska få dessa thumbnails rätt ... :rolleyes:

Publicerat

Många fina bilder! Undrar om man ska få kunna rösta snart, också? :D Blir svårt att välja den här gången - också.

Dags för julis tävling också, eller? Vad är det denna gången? Eld? Insekter? Skit? Solned/uppgångar? Skor?.... :huh: Bara undrar... :) Stövlar hade varit kul.

Publicerat

Skitstövlar då, eller....!? :angry: Nej, det finns hur många bra objekt som helst.

Publicerat
  • Författare
Många fina bilder! Undrar om man ska få kunna rösta snart, också? :D Blir svårt att välja den här gången - också.

Dags för julis tävling också, eller? Vad är det denna gången? Eld? Insekter? Skit? Solned/uppgångar? Skor?.... ;) Bara undrar... B) Stövlar hade varit kul.

Jag ska fixa röstningsalternativen snart, men juli månads tävling får någon annan gärna ta på sig att fixa med :)

Publicerat

Skall vi inte välja spegelbilder!? Det kan bli hur dråpligt som helst. :P

Publicerat
Skall vi inte välja spegelbilder!? Det kan bli hur dråpligt som helst. :P

Varför inte, Frontier du kan väl ordna Julis tävling...

Publicerat

Det gör jag så gärna! Men att gå in och ändra eller annat på forumet har jag varken kunskap eller befogenhet till. Temat för juli röstar jag för spegelbilder om ingen annan har något att invända.... :P

Publicerat

Har startat en sån tråd nu tyckte att idén var så kul så jag startade den.

Gäst
Det här ämnet är nu stängd för ytterligare svar.

Användare som läser detta 0

• Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.