Publicerat Juni 5, 200818 yr Jag måste bara få göra lite smygreklam, men jag kunde inte låta bli att köpa dessa T-skirts när jag såg dem. de är inköpta på https://www.shirtstore.se/ för mellan 149-159:-/st
Publicerat Juni 5, 200818 yr sett en t-shirt med den fina texten, jag älskar djur. speciellt med en god sås.
Publicerat Juni 5, 200818 yr Du kan väl göra några svängar runt i stundentvimlet nu, så får vi se hur lång tid det tar, innan du får en pava surt rödvin i nacken... Jag skulle också vilja ha såna!
Publicerat Juni 5, 200818 yr Du kan väl göra några svängar runt i stundentvimlet nu, så får vi se hur lång tid det tar, innan du får en pava surt rödvin i nacken... Jag skulle också vilja ha såna! Det ska nog inte ta så lång tid tror jag el . att han fått flaskan i bakhuvudet, el. annars blir det en häftig debatt med ett gäng veganer på stan.
Publicerat Juni 5, 200818 yr Författare Jag kunde inte låta er gå i ovissheten vart man får tag i dessa underbara T-skirts det måste finnas en motpol mot veganernas tokiga idéer och påhitt
Publicerat Juni 6, 200818 yr Haha! Kanon! Man måste ju beställa ett par stycken och dra på sig innan man går ut på samhället.
Publicerat Juni 6, 200818 yr På tal om trevliga t-shirts vet någon var man kan få tag i den med trycket en arbetsdag är en förstörd jaktdag
Publicerat Juni 6, 200818 yr Författare vapencentrum i umeå har/hade den med det är väl swedteam som tillverkar dem.
Publicerat Juni 10, 200818 yr Författare idag fick jag hem dem, provade en på jobbet idag. vegitarianen tittade snett på mig hela dagen, men jag tror att hon bara tycker jag är snygg.
Publicerat Juni 11, 200818 yr idag fick jag hem dem, provade en på jobbet idag.vegitarianen tittade snett på mig hela dagen, men jag tror att hon bara tycker jag är snygg.
Publicerat Juni 11, 200818 yr http://www.karnivor.se/shopen/produkt.php?id=1kött e gott Bra i dessa tider!
Publicerat Juni 11, 200818 yr idag fick jag hem dem, provade en på jobbet idag.vegitarianen tittade snett på mig hela dagen, men jag tror att hon bara tycker jag är snygg.
Publicerat Juni 11, 200818 yr På tal om trevliga t-shirts vet någon var man kan få tag i den med trycket en arbetsdag är en förstörd jaktdag Hmm, jag har en liknande med texten: Hellre en dålig jaktdag än en bra arbetsdag. Den inhandlade jag under Piteå dansar & ler på marknaden...