Publicerat Juni 14, 200818 yr Hejsan, Mitt namn är lars Forsström, Född i västerås men flyttade till småland(vetlanda trakten) vid 5 års ålder. Jag är snart 37 år gammal, är gift med Pernilla (34) och har två barn (Emilia 9 och Felicia 5) Jag bor på en egen gård , så jag har förmånen att bo mitt i jaktmarken. Eftersom även frun jagar så slåss vi ibland om vem som ska leka med barnen o vem som ska jaga, brukar bli mormor eller farmor som leker. Jag (vi) har två hundar en drever 6år och en Flatt coated retriver på snart 2år. Jag jobbar som verkmästare på Finnvedens lastvagnar i Vetlanda, (volvo lastbilar) Jakt mässigt jagar jag det mästa, tyvärr så blir det lite dåligt med variationen, mest rådjur o älg. Men för 3-4 år sedan så var min far här o menade att vi skulle jaga duva. Duva? kan det vara skojj att jaga , undrade jag. Vi provade o det var en underbar upplevelse, så förra året gick duvorna förre bockjakten, Det var lite om mig, Gött ställe detta forum mvh lasse