Publicerat Juni 14, 200817 yr Jao. Hittils dom senaste 2 veckorna har jag märkt skillnad på människor faktiskt. Har pratat en del med Anders Gestberg och Roger P här på forumet via telefon. Kan inte annat säga än att första intrycket av dessa två personer är väldigt positivt. Hjälpsamma från första stund och verkar vara glada att man ringer o pratar och frågar saker. Verkligen positivt. Detta upplever jag aldrig när man pratar med "vanliga" jägare. Isåfall Janne Stenroos då som jag också har god kontakt med om mina vapen och laddningar osv. Han är också väldigt hjälpsam. Men dom flesta orkar inte bry sig om att svara på ens frågor. Jag är en som frågar mycket om saker då jag vill veta hur det funkar innan jag skjuter t.ex.. Det är någon typ av klyfta imellan bågskyttarna/jägarna och "vanliga" jägare på något vis. Andra kanske tycker annorlunda men jag tycker det är så. Samma med forumisterna här på bågjaktssidan, alla är verkligen supertrevliga och hjälpsamma. Inte för att någon forumist på jaktsnack är elak direkt .. Tycker stämningen är jäkligt bra över lag. Men någon viss harmonisk stämning är det ändå inne på bågjägarsidan. creds till alla er hjälpsamma människor. Trevliga är ni också! mvh C-A
Publicerat Juni 14, 200817 yr Kan bara hålla med förgående skrivare. Alla bågjägare jag har träffat hitills har varit supertrevliga och hjälpsamma
Publicerat Juni 14, 200817 yr ... de var juh via jaktsnack jag blev lurat till att börja med båge!.. fick en mail en dag!.. med massor av skrift ang bågjakt och att den personen tyckte vi skulle ses!.. ... och avslutades med... visst ja!.. kanske skulle precentera mej oxå!.. heter Jouko säärelä sekriterare i swe sbj... .... de är vår käre JS de!.. i ett nötskal!.. efter lite samtal med han på tele så sågs vi!.. sedan var man fast i skiten!.. .... sedan ramlade de bara in nya bekantskaper här från jaktsidan bla.. S, Pelle, mlf mlf.... killar som alltid varit hjälpsamma när man som tagit sej tid när man hafft frågor!... så de har verkligen varit mycket trevligt!... MVh Mamre!..