Publicerat September 8, 200817 yr Förmodligen sköt vårtsvinet Kudun för att de inte hade JS på håll !!!!!!!!!!!!!!
Publicerat September 8, 200817 yr Förmodligen sköt vårtsvinet Kudun för att de inte hade JS på håll ***ASG*** Så måste det ha vart !!!
Publicerat September 8, 200817 yr ***ASG*** Så måste det ha vart !!! Eller kollektivt självmord i ren tristess !
Publicerat September 8, 200817 yr Jisses vad avundsjuka vi är allihopa Jag har ännu inte lärt mig förstå varför man ska skjuta med pil o båge när det finns kulor o krut , men åka till Afrika o jaga det är en dröm som jag hoppas kunna genomföra.
Publicerat September 8, 200817 yr Jisses vad avundsjuka vi är allihopa Jag har ännu inte lärt mig förstå varför man ska skjuta med pil o båge när det finns kulor o krut , men åka till Afrika o jaga det är en dröm som jag hoppas kunna genomföra.
Publicerat September 8, 200817 yr Jisses vad avundsjuka vi är allihopa Jag har ännu inte lärt mig förstå varför man ska skjuta med pil o båge när det finns kulor o krut , men åka till Afrika o jaga det är en dröm som jag hoppas kunna genomföra. Enkelt,, det smäller inte !
Publicerat September 9, 200817 yr Jisses vad avundsjuka vi är allihopa Jag har ännu inte lärt mig förstå varför man ska skjuta med pil o båge när det finns kulor o krut , men åka till Afrika o jaga det är en dröm som jag hoppas kunna genomföra. Du använder din egen "killing power" istället att bara kröka pekfingret så det finns lite skillnad i känslan före, under och efter skottet.