Publicerat Juni 20, 200818 yr Var på Fallens dag i Älvkarleby här om helgen!.. där hadde dom bågskytte.. .... givetvis ville lill killarna testa!..
Publicerat Juni 20, 200818 yr Författare ett stort tack till Gävle Bågskytteklubb för en bra tillställning!.. MVh Mamre!..
Publicerat Juni 20, 200818 yr Gott. Du har säkrat framtiden Thomas! Men passa dig, du får snart stryk av dom
Publicerat Juni 20, 200818 yr Ser riktigt bra ut Thomas! Blir till o handla lite bågar till grabbarna inom kort antar jag?
Publicerat Juni 20, 200818 yr Det gäller att börja i tid. Oskar har just fått sin nya rigg. Han fyller 7 i november och jag tycker det är skitkul att han går på 3d skytte med mig. En fördel till är att det blir två röster som gapar på frugan att vi måste åke ut till jaktstugan.
Publicerat Juni 20, 200818 yr Författare Ser riktigt bra ut Thomas!Blir till o handla lite bågar till grabbarna inom kort antar jag? Jepps!.. har redan kollat in lite grejor!... MVh
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.