Publicerat Juni 25, 200817 yr I går när jag kom hem låg nya nummret av Svenskjakt i brevlådan!... till min stora förvåning var det ett långt och bra repotage om bågjakt. bra skrivet utan att krångla till de så mycket!. Svenskjakt är juh swe största jakt tidning så de var verkligen kul att de kom ut där!.. ni som inte får tidningen rekomenderar jag att låna av en kompis å läsa det!... MVh Mamre
Publicerat Juni 25, 200817 yr I går när jag kom hem låg nya nummret av Svenskjakt i brevlådan!... till min stora förvåning var det ett långt och bra repotage om bågjakt. bra skrivet utan att krångla till de så mycket!. Svenskjakt är juh swe största jakt tidning så de var verkligen kul att de kom ut där!.. ni som inte får tidningen rekomenderar jag att låna av en kompis å läsa det!... MVh Mamre Läste en del av det i dag på morgonen, Var en bra artikel, förövrigt mycket bra i detta nummer. duvjakt ,grisjakt ,,mm,mm