Publicerat Juni 27, 200817 yr I går kväll fick jag ett mycket trevligt samtal från S här på sidan!. han sitter med i SBJF styrelse och där dom hafft ett möte!.. diskutionen i detta möte var att dom behövde en ansvarig för undoms sektionen. jag fick förfrågan om jag var villig att ta hand om detta, vilket jag självklart tackade ja till! ska verkligen bli jätte kul att få något rejält att bita i. och framför allt få jobba med en fråga som jag vet är viktig för förbundet, att säkerställa föryngringen!.. så ett jätte tack till SBJF:s styrelse för detta förtroende. Jag blev verkligen överaskad och jätte glad över erbjudandet!.. Mvh Mamre
Publicerat Juni 27, 200817 yr Jag är övertygad om att Thomas kommer att göra ett kanon jobb. En pensionär i ungdomssektionen Bra mamre det är inte årsringarna man räknar!
Publicerat Juni 27, 200817 yr Stackars ungar Alla välsvarvade tjejer i tonåren torde ha sina föräldrar med! Sett vad som händer då det kommer galanta damer i skogen, mannen myten legenden glömmer allt och driver springande tights med täta skall Mvh!
Publicerat Juni 27, 200817 yr Stackars ungar Alla välsvarvade tjejer i tonåren torde ha sina föräldrar med! Sett vad som händer då det kommer galanta damer i skogen, mannen myten legenden glömmer allt och driver springande tights med täta skall Mvh! :D Mvh.
Publicerat Juni 27, 200817 yr Stackars ungar Alla välsvarvade tjejer i tonåren torde ha sina föräldrar med! Sett vad som händer då det kommer galanta damer i skogen, mannen myten legenden glömmer allt och driver springande tights med täta skall Mvh! In your dreams jägarkåren är ett gäng gamla gubbar so man inte vill se i tights
Publicerat Juni 27, 200817 yr In your dreams jägarkåren är ett gäng gamla gubbar so man inte vill se i tights Mamre i Tights är nog som du så vist framhåller ingen höjdare Vi var på ett gemensamt projekt hos Mickel o hans adopterade banjobroder och efter en avslutad såt så kom ngr damer kutandes ute på motionsrunda.. iförda tights.. Mamre närmade sig 200 skall/minut innan flåset tog slut och damerna kutade ifrån honom! Det inträffade iofs rätt fort men han var rejält på den gode mannen Mvh!
Publicerat Juni 27, 200817 yr Mamre i Tights är nog som du så vist framhåller ingen höjdare Vi var på ett gemensamt projekt hos Mickel o hans adopterade banjobroder och efter en avslutad såt så kom ngr damer kutandes ute på motionsrunda.. iförda tights.. Mamre närmade sig 200 skall/minut innan flåset tog slut och damerna kutade ifrån honom! Det inträffade iofs rätt fort men han var rejält på den gode mannen Mvh! :D Mvh.
Publicerat Juni 28, 200817 yr Mamre får väl komma över och prova i wisconsin. Skule vara intressant att se en hoper smällfeta mjölkpigor med ett par tänder vardera jaga mamre genom skogarna härborta.
Publicerat Juni 30, 200817 yr inte för att jag är toffel MEN vad skulle frugan sägamvh, samme Det är du visst det!
Publicerat Juni 30, 200817 yr Grattis Thomas! Ett mycket klokt val av styrelsen, föryngringen är A&O i all verksamhet, och i detta fallet är jag full av förtröstan över att det kommer att bli bra.
Publicerat Juni 30, 200817 yr Författare Grattis Thomas!Ett mycket klokt val av styrelsen, föryngringen är A&O i all verksamhet, och i detta fallet är jag full av förtröstan över att det kommer att bli bra. Tack för dom orden!.. Mvh