Publicerat Juni 27, 200818 yr Hej. Jag heter Anders och är 33 år. Kommer ursprungligen från Östersund i Jämtland, men emigrerade ner till Uppsala för att plugga hösten 97. Tog examen och blev sedan kvar här nere då jag trivs riktigt bra. Jobbar för tillfället på bruket i Söderfors. Brukar inte vara så aktivt deltagande i forumdiskussioner, med tycker att det är kul och lärorikt att följa intressanta trådar. Är destå mer aktiv i skogen, och började följa med farfar på harpass så fort det gick att köpa stövlar i rätt storlek. Jag jagar naturligtvis allt, men för tillfället favoriserar jag klöv vilt. Bland det bästa jag vet är att bli medbjuden till nya marker och att få träffa nya galna skogsmän. Har tyvärr inga egna hundar, då jag bor i lägenhet och inte tycker mig kunna sköta om en hund så som jag skulle vilja. Jag är väldigt liberal i mina vapen val och jag sätter nästan alltid funktionen främst. Lider dock av den kända bössbytarsjukan, men jag hoppas att den ska dämpa sig med tiden... Det var en kort info men jag svarar gärna på frågor för den som orkar lyssna
Publicerat Juni 27, 200818 yr Välkommen! Hmm du lider av bössbytarsjukan säger du... Har du läst om Exabits symtom därvidlag eller? Känner du att du är på samma nivå som han och ytterligare någon signatur så, japp, då köper jag ditt "illabefinnande". Men är du inte riktigt fullt så galen som dem så har du ingen bössbytarsjuka att tala om Kul att du hittat hit iaf! Mvh!
Publicerat Juni 27, 200818 yr Hej och välkommen hit till forumet hopaps du kommer att trivas här hos oss vart i uppsala jagar du då?
Publicerat Juni 28, 200818 yr velkommen velkommen ska du vara! bössbytarsjukan har ingen utom exabit. så du kan vara lugn. Du är helt normal
Publicerat Juni 28, 200818 yr Hej och välkommen hit till forumet hopaps du kommer att trivas här hos oss vart i uppsala jagar du då? Tack så mycket för ett fint välkomnande. För tillfället har jag ingen egen mark här i uppland, då vi blev av med vår mark nu i våras pga försäljning. Letar dock med ljus och lyckta efter något nytt. Men man får nog se det här som ett mellanår då jag är lite sent ute. De flesta verkar ha tillsatt sina platser redan.
Publicerat Juni 28, 200818 yr tror du kab få komma och jaga hoss oss nångång i höst om du vill. kanske finns en plats i i laget till nästa år
Publicerat Juni 28, 200818 yr tror du kab få komma och jaga hoss oss nångång i höst om du vill. kanske finns en plats i i laget till nästa år Det vore trevligt att få följa med i höst. Ser fram emot det. Blir det sen en platts över är jag självklart intresserad.
Publicerat Juni 29, 200818 yr ska höra med jakt ledaren om du får komma i höst och jaga.. så kanske du och jag kan knyta ihop nått till i höst. vilket vilt vill du hälst jaga?
Publicerat Juni 29, 200818 yr drevjakt, smyg/vakjakt höst eller vår? Det spelar mindre roll. Det är klart att om jag skulle få följa med dig ut och smyga på någon bock nu i augusti skulle jag bli otroligt glad. Annars är jag tacksam bara jag får följa med.
Publicerat Juni 29, 200818 yr okej.. kanske kan försöka knyta ihop nått till i höst då Ser fram emot det
Publicerat Juni 29, 200818 yr okej.. och jag komer att jobba i uppsala nu i 3 vekor 200 meter fråv willys som ligger vid svantenilssons vapen
Publicerat Juni 30, 200818 yr Hej och välkommen! Jakt skall vi nog hitta åt dig, kommer själv att söka medlemmar med rätt personlighet till detta jaktår. Högst på önskelistan står en stövare, men du har kanske shysst skall? Hoppas du skall trivas!