Publicerat Juli 9, 200817 yr Kommer ni upp grabbar, och hjälper mig om jag läre flytta på den ?? http://www.blocket.se/vi/17084367.htm?ca=5_s Ps: Kolla mankhöjden...
Publicerat Juli 9, 200817 yr Kommer ni upp grabbar, och hjälper mig om jag läre flytta på den ?? http://www.blocket.se/vi/17084367.htm?ca=5_s Ps: Kolla mankhöjden... He he jag har 6 stycken på min bana, inte alla hjort men e javelina och ett rådjur, det e så trist att öva på den banan
Publicerat Juli 9, 200817 yr Kommer ni upp grabbar, och hjälper mig om jag läre flytta på den ?? http://www.blocket.se/vi/17084367.htm?ca=5_s Ps: Kolla mankhöjden... .. 100m i mankhöjd!... .. vi får ställa om sikterna på bågarna för att fixa de!. 80m har ja skjutit på... raktfram dock ej uppåt!.. MVh
Publicerat Juli 9, 200817 yr jajävlar. proportionerna är perfekta 100 meter mankhöjd o 1.7m lång? aa Roger, men vildsvinet är lite litet bara. Borde bytas ut till björnen.
Publicerat Juli 9, 200817 yr jajävlar. proportionerna är perfekta 100 meter mankhöjd o 1.7m lång? aa Roger, men vildsvinet är lite litet bara. Borde bytas ut till björnen. Svin e små På Åland, kam inte använda björn, är inte ett jaktbart vilt på Åland
Publicerat Juli 9, 200817 yr nåja. men det är ju ett rimligt mål trots allt. Björnen känns ju lite fånig att ha med i provet kanske.
Publicerat Juli 9, 200817 yr Kommer ni upp grabbar, och hjälper mig om jag läre flytta på den ?? http://www.blocket.se/vi/17084367.htm?ca=5_s Ps: Kolla mankhöjden... Haha! Ja, jäklar vilken mankhöjd!
Publicerat Juli 9, 200817 yr [ Kommer gärna upp och hjälper till bara för att se spektaklet !! Nu fattar jag det där med "självläkande skum i de vitala delarna". Det måste ju va ett rent helsike att få dit klisterlappar annars, får ju samla ihop stegar från alla man känner och skarva. Alternativt fälla hela pjäsen, men det blir ju ett helsikes jobb å få upp han igen förstås. Sen att frakten bara e 40 spänn e ju fantastiskt !!! Säg till när den anländer, så sticker jag direkt. (förresten kanske han syns härifrån???
Publicerat Juli 9, 200817 yr Författare [Kommer gärna upp och hjälper till bara för att se spektaklet !! Nu fattar jag det där med "självläkande skum i de vitala delarna". Det måste ju va ett rent helsike att få dit klisterlappar annars, får ju samla ihop stegar från alla man känner och skarva. Alternativt fälla hela pjäsen, men det blir ju ett helsikes jobb å få upp han igen förstås. Sen att frakten bara e 40 spänn e ju fantastiskt !!! Säg till när den anländer, så sticker jag direkt. (förresten kanske han syns härifrån??? Jag har insett att man måste köra med fiskepilar på denna, så man kan rycka ur dom med linan, blir ett jäkla klättrande annars..
Publicerat Juli 9, 200817 yr [Kommer gärna upp och hjälper till bara för att se spektaklet !! Nu fattar jag det där med "självläkande skum i de vitala delarna". Det måste ju va ett rent helsike att få dit klisterlappar annars, får ju samla ihop stegar från alla man känner och skarva. Alternativt fälla hela pjäsen, men det blir ju ett helsikes jobb å få upp han igen förstås. Sen att frakten bara e 40 spänn e ju fantastiskt !!! Säg till när den anländer, så sticker jag direkt. (förresten kanske han syns härifrån???
Publicerat Juli 9, 200817 yr [Kommer gärna upp och hjälper till bara för att se spektaklet !! Nu fattar jag det där med "självläkande skum i de vitala delarna". Det måste ju va ett rent helsike att få dit klisterlappar annars, får ju samla ihop stegar från alla man känner och skarva. Alternativt fälla hela pjäsen, men det blir ju ett helsikes jobb å få upp han igen förstås. Sen att frakten bara e 40 spänn e ju fantastiskt !!! Säg till när den anländer, så sticker jag direkt. (förresten kanske han syns härifrån??? hahah härligt inlägg!
Publicerat Juli 9, 200817 yr Författare undrar om dom säljer såna här 3D figurer oxå?? Tvättbjörn känner man ju till. Men toabjörn...??
Publicerat Juli 10, 200817 yr den där Alien är juh ett måste!.... finns juh många sådana i skogen!... Mvh
Publicerat Juli 10, 200817 yr Författare den där Alien är juh ett måste!.... finns juh många sådana i skogen!... Mvh Hö...du skulle se vårat ena grannlag på älgjakten...
Publicerat Juli 10, 200817 yr Hö...du skulle se vårat ena grannlag på älgjakten... ahahaaa klockreeeen! för övrigt så skulle giraffen vara bland det häftigaste man kunde ha som 3dmål tror jag? men den ser inga billig ut.
Publicerat Juli 10, 200817 yr Tvättbjörn känner man ju till.Men toabjörn...?? Nej, den e från Tyskland. DASS BJÖRN (ja, jag e från Göteborg)
Publicerat Juli 10, 200817 yr finns ju inte vildsvin heller ju Hmm vi har 2 hängn med vildsvin (Arken o Dinos räknas ej), dessa får vi skjuta om de rymmer, så det klassas som jaktbart vilt det är så LR tänker. Björn kan vi få hit någon gång, men de är fridlysta altså inte jaktbara vilt
Publicerat Juli 10, 200817 yr Författare Nej, den e från Tyskland. DASS BJÖRN (ja, jag e från Göteborg) ASG!!!
Publicerat Juli 10, 200817 yr Träffarna till vänster på toabjörnen måste väl kategoriseras som riktiga skitskott. Assköna skjutmål, tänk en jaktstig med Aliensfigurer. Ripley, släng dig i väggen!