Publicerat Juli 11, 200817 yr http://www.expressen.se/husdjur/1.518207 Mitt resultat Vilket innebär att jag även har facit nersparat på datorn
Publicerat Juli 11, 200817 yr 13 av 18 tycker jag är bra med tanke på de olika raserna som var med. Jag fick 14 av 18, men det var nog mer tur än skicklighet. Det var ju lite okända raser ,
Publicerat Juli 11, 200817 yr Jag fick 14 av 18, men det var nog mer tur än skicklighet. Det var ju lite okända raser , Lite??? Många okända tycker jag!
Publicerat Juli 11, 200817 yr 17/18 måste säga att jag e liiite stolt... Gödsel i byxfickorna pöjk! Som Jämta!
Publicerat Juli 11, 200817 yr Författare Som hundvårdare och trimmare sedan måååånga år tillbaka, så hade det ju varit en skam av mig om jag inte klarat detta (för mig tämligen enkla) test
Publicerat Juli 11, 200817 yr Som hundvårdare och trimmare sedan måååånga år tillbaka, så hade det ju varit en skam av mig om jag inte klarat detta (för mig tämligen enkla) test Haha! Jag kan tänka mig det!
Publicerat Juli 11, 200817 yr vi är bra vi åxå trots poängen 17/18 måste säga att jag e liiite stolt... , du var duktig
Publicerat Juli 15, 200817 yr mitt räsultat 15/18 rätt bra föra tt vara mej och knapt sätt nån ras av hundarna
Publicerat Juli 15, 200817 yr Hmm det där testet gick helt åt skogen Men vad gör det mig, lägger inte särskilt mycket tid åt att lära mig känna igen dessa arter Kan jakthundarna och det räcker, alla dessa olika pudlar ger jag inte särskilt mycket för.
Publicerat Juli 15, 200817 yr Hmm det där testet gick helt åt skogen Men vad gör det mig, lägger inte särskilt mycket tid åt att lära mig känna igen dessa arter Kan jakthundarna och det räcker, alla dessa olika pudlar ger jag inte särskilt mycket för. Är det Din hund som är på bilden då???
Publicerat Juli 16, 200817 yr Är det Din hund som är på bilden då??? Japp, den fyller en väldans massa funktioner
Publicerat Juli 17, 200817 yr 8/18...haha. Inte riktigt min typ av hundar... Nåja, att jag däremot missade Weimaranern, det är nästan oförlåtligt. Tyckte helt enkelt den såg för långhårig ut för att vara en sån... Å en "Tirolerbracce" visste jag inte vad det var...så jag chansade på en sådan. FInns det överhuvudtaget en sån hund??
Publicerat Juli 17, 200817 yr 8/18...haha. Inte riktigt min typ av hundar...Nåja, att jag däremot missade Weimaranern, det är nästan oförlåtligt. Tyckte helt enkelt den såg för långhårig ut för att vara en sån... Å en "Tirolerbracce" visste jag inte vad det var...så jag chansade på en sådan. FInns det överhuvudtaget en sån hund?? Weimaranern finns som långhårs variant. träffade ett par på Villmarkmessen i Oslo förra året. Blev faktiskt inte lite förvånad. trodde då att de bara fanns som korthår
Publicerat Juli 17, 200817 yr Weimaranern finns som långhårs variant. träffade ett par på Villmarkmessen i Oslo förra året. Blev faktiskt inte lite förvånad. trodde då att de bara fanns som korthår Sedär, fasiken va man lär sig mycket på den här sidan. Såg faktiskt en fin bild på en "långhårsvariant" av weimaranern på deras klubb-hemsida. Mycket snygg hund faktiskt...
Publicerat Juli 22, 200817 yr 16/18 rätt nöjd med det Inte många jakt hundar där inte hade väl tur antar jag väll