Publicerat Juni 3, 201214 yr Nu är östlaikan Baldeer (även kallad Tjurskallen ) drygt 13 veckor. Snygg är han iaf med sin svartvita teckning. Det är bara att träna den med omväxlande övningar när han har blivit äldre och lite allmän dressyr nu i valpåldern så att han får tänka lite men inte för långa pass.
Publicerat Oktober 13, 201312 yr Författare Väcker liv i en gammal tråd med en bild från efter utställningen idag
Publicerat November 29, 201312 yr Bidrar med en bild på mig och min vovve med en av de älgar jag skjutit på stånd för honom i höst
Publicerat December 2, 201312 yr http://www.kuriren.nu/nknyheter/kalixhund-bast-i-landet-7161592.aspx Bra jobbat av hund o husse!
Publicerat Februari 12, 201412 yr Bilder är kul å ha kvar. En av många roliga dagar med min laika Judas Jonsson
Publicerat September 19, 201411 yr Bäveråns Esa, 7,4 år gammal hane å en riktigt trogen kompis! Både i skogen å hemmet..
Publicerat September 21, 201411 yr Detta är en populär post. En av dom här herrarna vars namn kommer bli Loke, kommer nästa fredag äntligen komma till min familj! Loke är en av 16(!!!) jämtar som jag givetvis hoppas blir en riktig stjärna..
Publicerat Mars 13, 201511 yr Har haft det lite motigt med hundarna sista halvåret och fått ta bort 2st. Men i helgen blev det lite ljusare igen när den här lille "skiten" flyttade in
Publicerat September 14, 201510 yr Detta är en populär post. i helgen fick valpen träffa på älg för första gången, död förvisso och i slaktboden men ett ståndskall blev det när den rörde på sig. så klart blev det ett ben
Publicerat Juni 25, 20178 yr 14v gamla jämten Jack njuter i solen och spanar på stora konstiga fåglar. Och tar varje chans han får att äta deras skit...
Publicerat September 6, 20205 yr Ännu en stund till han får flytta över gränsen. Han kanske skulle behöva sig en svart vit kamrat.