Publicerat Juli 20, 200817 yr Ok igår höll jag som bäst på att test skjuta bågen, och som vanligt när jag drar pilarna ur tavlan så lägger jag dem på backen bakom mig. När jag jag sen börjar plocka upp dem tyckte jag ena kändes lite mjuk, för ca 100dels sekund ! innan jag innsåg att jag plockat upp en huggorm som låg där och såg dum ut, ingen jätte men dock en svart huggis. Den gjorde inget utfall och jag släppte den ganska fort !! Så det kan gå ibland !
Publicerat Juli 20, 200817 yr Ok igår höll jag som bäst på att test skjuta bågen, och som vanligt när jag drar pilarnaur tavlan så lägger jag dem på backen bakom mig. När jag jag sen börjar plocka upp dem tyckte jag ena kändes lite mjuk, för ca 100dels sekund ! innan jag innsåg att jag plockat upp en huggorm som låg där och såg dum ut, ingen jätte men dock en svart huggis. Den gjorde inget utfall och jag släppte den ganska fort !! Så det kan gå ibland ! Men fy vad äckligt. Jag skulle aldrig släppa skottchans på huggorm om så medaljbocken stod 15m ifrån. Men å andra sidan ringer det i öronen och jag blir som paralyserad när jag se en orm, hehe Hade jag hamnat i ditt läge hade jag nog självdött.
Publicerat Juli 20, 200817 yr Undrar om inte de skjuter med en i någon av Conan filmerna...någon som levde på åttiotalet kan väl bekräfta
Publicerat Juli 20, 200817 yr Undrar om inte de skjuter med en i någon av Conan filmerna...någon som levde på åttiotalet kan väl bekräfta Jepp, stämmer bra det!
Publicerat Juli 20, 200817 yr Undrar om inte de skjuter med en i någon av Conan filmerna...någon som levde på åttiotalet kan väl bekräfta Den onde farbrorn hette Thulsa Doom och spelades av James earl Jones om jag inte missminner mig?
Publicerat Juli 20, 200817 yr Men fy vad äckligt. Jag skulle aldrig släppa skottchans på huggorm om så medaljbocken stod 15m ifrån. Men å andra sidan ringer det i öronen och jag blir som paralyserad när jag se en orm, hehe Hade jag hamnat i ditt läge hade jag nog självdött. Hmm, jaktbrott....huggormen är fridlyst faktiskt
Publicerat Juli 20, 200817 yr Hmm, jaktbrott....huggormen är fridlyst faktiskt Jaktbrott? Självförsvar! I ärlighetens namn påverkar paralyseringen även avtryckarfingret =)
Publicerat Juli 20, 200817 yr Den onde farbrorn hette Thulsa Doom och spelades av James earl Jones om jag inte missminner mig? Stämmer! Han skjuter i ormen i sidan på Conans svärdssvingade kvinnliga kollega. Fördelen med att skjuta huggormspilar, är ju att om man spärrar upp käkarna på den, så har man ju nocken färdig, och spetsig är den ju i andra änden.. Ska ju vara att det inte är några fenor då..
Publicerat Juli 20, 200817 yr Jaktbrott? Självförsvar! I ärlighetens namn påverkar paralyseringen även avtryckarfingret =) Hehe
Publicerat Juli 20, 200817 yr Stämmer! Han skjuter i ormen i sidan på Conans svärdssvingade kvinnliga kollega. Fördelen med att skjuta huggormspilar, är ju att om man spärrar upp käkarna på den, så har man ju nocken färdig, och spetsig är den ju i andra änden.. Ska ju vara att det inte är några fenor då.. ska det vara fenor så får det bli ål