Publicerat Augusti 6, 200817 yr Fick ett ryck och tinade ett rådjurslår (kan va dovkalv också, omärkt ) La de i hemmagjord marinad med timjan, rosmarin, vitlök, olja, salt, peppar och liiite viltfond. Så nu börjar termometern närma sig färdig, har inte lyft på locket på klotgrillen nånting utan låter all värme gå till steken. Bild och recenssion kommer om en stund
Publicerat Augusti 6, 200817 yr Författare Expertutlåtande av mig själv: *raaaaaaaaaaaaap* På svenska betyder det, fan va gott!
Publicerat Augusti 6, 200817 yr Vilken temp körde du till ? Har själv funderat på att göra likadant nämligen. Ser ut som du kör en ganska lite kolbedd brevid steken ? Kan exprimentera lite efter senaste inventeringen i frysen...har runt 20 rå stekar liggandes
Publicerat Augusti 6, 200817 yr Författare Elakt att grilla utan att bjussa på en bit Finns en bit kvar, är du här innan lunch imorn så är den din Gabriel: Jag tog den vid 67 grader. I en klotgrill behövs inte så mycket kol/briketter. La en hög briketter på ena sidan och köttet på sidan utan briketter. Inget bränt, bara jätte gott Tog 75 minuter för att bli klar.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.