Publicerat Augusti 7, 200817 yr Baklåret från en fin killing puttrar som bäst nu på en bädd av skivad färsk potatis, medan kantarell såsen kokar som bäst,, men ni kan ju alltid äta era beställda pizzor förstås Mao Kanske dax att vi har en recept tråd
Publicerat Augusti 7, 200817 yr Baklåret från en fin killing puttrar som bäst nu på en bädd av skivad färsk potatis, medan kantarell såsenkokar som bäst,, men ni kan ju alltid äta era beställda pizzor förstås Mao Kanske dax att vi har en recept tråd Lät inte alls gott!.. ... recept tråd finns på forumet redan!.. där finns de massor med bra tipps!... MVh
Publicerat Augusti 8, 200817 yr Imorgon efter kursen ska jag hem o laga killingstek jame tog fram ur frysen igår så ska marinera idag. Vet dock inte med vad ännu. Får ta kökets alla kryddor o göra det bästa av det hela. Hade tänkt äta det på söndag för att fira mitt nya IBEPkort men det är ju inte sagt att man får något sånt så jag tröstäter det redan imorrn
Publicerat Augusti 8, 200817 yr Imorgon efter kursen ska jag hem o laga killingstek jame tog fram ur frysen igår så ska marinera idag. Vet dock inte med vad ännu. Får ta kökets alla kryddor o göra det bästa av det hela. Hade tänkt äta det på söndag för att fira mitt nya IBEPkort men det är ju inte sagt att man får något sånt så jag tröstäter det redan imorrn Håller tummarna för dig kompis
Publicerat Augusti 8, 200817 yr Imorgon efter kursen ska jag hem o laga killingstek jame tog fram ur frysen igår så ska marinera idag. Vet dock inte med vad ännu. Får ta kökets alla kryddor o göra det bästa av det hela. Hade tänkt äta det på söndag för att fira mitt nya IBEPkort men det är ju inte sagt att man får något sånt så jag tröstäter det redan imorrn Hoppas de går bra nu!... kolla in djurens träff område ordentligt innan du skjuter!... specielt på fågel, kan vara svårt att se!.. MVh
Publicerat Augusti 9, 200817 yr vi har ingen fågel på provet här. hm men nu till stora problemet. killingsteken blev god o fin.. ' Men bladerunnerns ena korta kabel har börjat gå AV! o imorgon är det skjutprov... suger ju n*gerballe någenog det kan jag säga.. NÄR DET INTE FÅR HÄNDA NÅT SÅ HÄNDER DET! . Dock pratat med Lasse o han skickar nya kablar direkt på måndag så jag med lite tur får den intunad o fixad tills bockpremiären... Hoppas den håller ihop 6 pilar imorrn bara så e jag nöjd. Intressant o trevlig kurs annars måste jag säga. Mycket bekant tas upp efter att man läst ibepboken ett 15-tal gånger senaste veckan Vilket känns positivt. Hoppas hoppas att bågen blir fixad tills på fredagmorgon bara........ I detta fall ska jag vara glad att jag har bladerunnern.. smidig som fasen att byta strängar o kablar på.. mvh C-A