Publicerat Augusti 25, 200817 yr Har nu på morgonen hört reklam för en jaktmässa i Eskilstuna, den kanske gått tidigare men jag har inte hört den iaf. Hur som helst tycker jag att den är lite olycklig kanske man är lite överkänslig jag vet inte men den börjar med ylande vargar sen smäller det ett par skott och vargarna tystnar "kanske inget fel på det iofs" men att spä på en snedvriden bild av jägare tycker jag känns lite onödigt. Är det fler som har hört den?
Publicerat Augusti 25, 200817 yr Nej, jag har inte hört den, men som du beskriver den så verkar det ju vara åt helvete. Antar att det är samma som mobilsignalen som finns, vargyl och några skott. Läre ju inte som sagt göra läget bättre för oss jägare, att de lägger ut sånt publikt i etern, i samband med en jaktmässa...
Publicerat Augusti 25, 200817 yr Det låter ju helt J**LA IDIOTISKT Kan en arrangör av en jaktmässa verkligen låta en sådan reklam gå på luften utan att reagera? Det låter ju helt otroligt