Publicerat September 7, 200817 yr vad är radium ? en kille i sina bästa år söker. nej vänta detta är inte en kontakt annons sida.lol ja hej. kille osm varit intresserad av skytte sedan man använde bjöjor. tog jakt kortet i sommras och hitta nyligen hit. seg start har det varit : ( några skator och kråkor hitills. om vi inte räknar roadkill. hejsan! och välkommnar migsjälv välkommen!
Publicerat September 7, 200817 yr lol grönjöling i jakt kanske men inte i skytte OJ! Förlåt om jag trampade på en öm tå Destå bättre om man faktiskt vet vad som är den farliga änden på bössan, jag har också tävlat lite på korpnivå men det känns inte riktigt som om det räknas
Publicerat September 7, 200817 yr Författare hehe alla 10 a vmina ömma tår nånej. men jag har en fråga varöfr slipper jag inte med in i chatten ?
Publicerat September 7, 200817 yr Hej och välkommen hit hoppas at du kommer att trivas här på forumet
Publicerat September 7, 200817 yr Radium är ett radioaktivt grundämne med atomnummer 88 och kemiskt tecken Ra. Hej & välkommen hit ändå!
Publicerat September 7, 200817 yr Författare tackar tackar men kan nån förklara varför jag inte slipper in till chatten ? :rolleyes:
Publicerat September 8, 200817 yr Kommer heller inte åt chaten, kan det vara efter serverstrulet sidan har haft eller är det en funktion man kommer åt efter att ha skrivit tillräckligt många inlägg? Jag har ingen aning men du är inte ensam om det.
Publicerat September 8, 200817 yr Jag trodde man skulle ha "skrevat" minst 100 inlägg för att komma in på bloggen och chatten. Men ovanliggande debattör har ju desto fler...
Publicerat November 20, 200817 yr Författare Välkommen tack igen men kan säkert lämmna denna tråd att samla damm sålänge ingen har nåt specielt på hjärtat?