Publicerat September 9, 200817 yr F..n vad nöjd jag är nu om 9 veckor dimper stocken ner så här ser min beställning ut. Tack för hjälpen Henrik tack tack Hi Jonas, Build#1648 mcs-t-----------------------------------------------------------------------------$415.00 remington 700 s/a left hand action remington sps factory barrel contour remington factory BDL hinged floor plate install 2 each sling studs on bottom of stock, 1 front on forend, 1 rear on butt---------$13.00 install 1" decel at 13 1/2" lop install 9/16" pillars 5 color flectarn finish---------------------------------------------------------------$175.00 shipping --( this should be close, once we have your info it might change a little )-----$45.00 Total ------------------------------------------------------------------------------$648.00 Thomas Manners Manners Composite Stocks 1209 Swift North Kansas City, MO 64116 816-283-3334 816-210-8108 www.mannersstocks.com Mvh.
Publicerat September 9, 200817 yr Snyggt Flexen Som sagt va det kostar att ligga på topp! Ska bli kul att se bössan när den är färdig /Micke
Publicerat September 9, 200817 yr Ser skit bra ut, kan inte annat en att vara lite avundsjuk. Väntar på den första månadstävlingen med den
Publicerat September 9, 200817 yr Ser riktigt nice ut Flexen. Ska bli kul att se det färdiga resultatet. Vilken glugg kommer du att ha ?? MVH Erik
Publicerat September 9, 200817 yr Författare Snyggt Flexen Som sagt va det kostar att ligga på topp! Ska bli kul att se bössan när den är färdig /Micke Tackar Micke äntligen så har jag fått den stocken som jag har velat ha länge länge He he ja man får lätta på lädret lite men jämfört med dig så har jag inte en janne du köper ju nya grejer hela tiden avis där finns så mycket man vill köpa du kommer o ösa på med mera prylar är jag helt säker på du är bara i början på din resa Ja det blir spännande o se hur den blir Mvh.
Publicerat September 9, 200817 yr Författare Ser skit bra ut, kan inte annat en att vara lite avundsjuk.Väntar på den första månadstävlingen med den He he tack skurebo Ja sen blir det vinterligan när den är klar ska bli riktigt skoj o se vad den o jag kan prestera Mvh.
Publicerat September 9, 200817 yr Författare Ser riktigt nice ut Flexen. Ska bli kul att se det färdiga resultatet. Vilken glugg kommer du att ha ?? MVH Erik Tackar Alfons det blir mitt Zeiss 6-24x56 Mvh.
Publicerat September 9, 200817 yr Författare Härligt Flexen fin stock vad är det för bössa den ska sitta på? Tack det blir en Remington sps varmint 243 Mvh.
Publicerat September 10, 200817 yr Ser riktigt fint ut Flex! Jag har själv varit inne och ögnat igenom den sidan! Vill ha en T-1 stock därifrån har jag kiommit fram till =) MEN.. är det en SPS du har som du ska sätta den där stocken på? Det har jag och jag fick för mig när jag läste på sidan att de bara har stockar med pipkanal passande varmint-gevär..? Är det något jag ska tänka på om jag vill beställa en stock därifrån, ser att du plockat till lite extratillbehör nämligen
Publicerat September 10, 200817 yr Tackar Alfons det blir mitt Zeiss 6-24x56 Mvh. Monterade mittt nya på 260:n, grymt sikte. Har du provat vaka med det?
Publicerat September 13, 200817 yr Författare Det blir helt klart en häftig bössa!!Kul!! Det kommer det o bli helt klart he he Ijahman Mvh.
Publicerat September 13, 200817 yr Författare Ser riktigt fint ut Flex! Jag har själv varit inne och ögnat igenom den sidan! Vill ha en T-1 stock därifrån har jag kiommit fram till =) MEN.. är det en SPS du har som du ska sätta den där stocken på? Det har jag och jag fick för mig när jag läste på sidan att de bara har stockar med pipkanal passande varmint-gevär..? Är det något jag ska tänka på om jag vill beställa en stock därifrån, ser att du plockat till lite extratillbehör nämligen Det är bara o ringa upp tommas det gjorde jag o sen talar du bara om hur du vill ha stocken så gör han den som du vill ha den Mvh.
Publicerat September 13, 200817 yr Författare Monterade mittt nya på 260:n, grymt sikte. Har du provat vaka med det? Ja det är ett fin fint sikte har inte provat o vaka med den men när det skymmer så ser jag bättre med siktet en med ögonen så vaka är inga problem Mvh.
Publicerat September 13, 200817 yr Ja det är ett fin fint sikte har inte provat o vaka med den men när det skymmer så ser jag bättre med siktet en med ögonen så vaka är inga problem Mvh. Ja det får bli bra mörkt innan man slutar se räven i den
Publicerat September 13, 200817 yr Snyggt Flex! Välkommen till Remingtons underbara värld det är oftast välskjutande ur kartong sedan finns det oändliga möjligheter att med eftermarknads prylar så man kan få vilken bössa man vill
Publicerat September 14, 200817 yr Författare Snyggt Flex!Välkommen till Remingtons underbara värld det är oftast välskjutande ur kartong sedan finns det oändliga möjligheter att med eftermarknads prylar så man kan få vilken bössa man vill Tackar Lars precis som du beskriver går mina tankar Mvh.
Publicerat September 14, 200817 yr Ska bli kul att höra hur den funkar. Har själv funderat på en ny kolv till min 700bdl i 30-06. som också är en vänsterbössa. Hur kom det sig att du valde denna framför exempelvis H-S. Fördelar? M.v.h / Johan
Publicerat September 14, 200817 yr Hördu Flex, detta skall bli kul att se....... Lär bli snajsigt på banan sedan.
Publicerat September 14, 200817 yr Författare Ska bli kul att höra hur den funkar. Har själv funderat på en ny kolv till min 700bdl i 30-06. som också är en vänsterbössa. Hur kom det sig att du valde denna framför exempelvis H-S. Fördelar?M.v.h / Johan Hej Jester jag var inne på en H-S från början men efter ha klämt o prövat en del stockar där i från så passa dom inte mig så läste jag Henriks tråd om taktiskt skytte o där var det en tråd om manners stockar o jag har inte klämt på någon sådan stock men pratat med Henrik om stockar där i från o jag har 100% förtroende för Henriks kompetens så då fick de bli en sådan stock sen fans den ju i FLECTARN 5-COLOR CAMO Mvh.
Publicerat September 22, 200817 yr Författare Hördu Flex, detta skall bli kul att se....... Lär bli snajsigt på banan sedan. He he den blir fin fin på banan Mvh,
Publicerat September 22, 200817 yr nu har du skruvat upp allas våra förväntningar Det blir serieledning i månadstävlingen förståss?!?!?
Publicerat September 22, 200817 yr Sugen som F.N på att se di pang. Har ju funderat länge på att införskaffa en "amerikan", men en LTR i 223. Men när man kollar på mannners sida så blir man bra sugen på att göra som du gjort. Problemet är hur man ska lägga upp det här hemmma. Det får väll bli ett" motköp "så at tanten inte knorrar allt för mycket MVH Erik
Publicerat September 22, 200817 yr Författare nu har du skruvat upp allas våra förväntningar Det blir serieledning i månadstävlingen förståss?!?!? Det är ju givet Mvh.