Publicerat September 20, 200817 yr I går kväll, travade en fin 6 taggare in på 12 meter, släppte pilen men såg direkt att det tog för högt, mellan ryggrad o lunga, tyvärr satte sig pilen säkert i ledkulan för den åkte med den rusande bocken. halva natten med eftersöks hund, samt mest hela dagen idag med samma feta labb blodspåret slutar vid ett vatten dike som den troligen vadat över, och med det försvann blodspåret Skit trist och ingen rolig händelse altså, min slutsatts är att jag siktade något för högt samt att bocken neg ner vid skott FAAAAAAAAAN !
Publicerat September 20, 200817 yr fan va trist Roger! Lider verkligen med dig kan jag säga. Hoppas det ordnar sig iaf?
Publicerat September 21, 200817 yr trist att höra Roger!.. detta är sånt som händer tyvärr med alla jakt former i bland. Mvh Mamre
Publicerat September 21, 200817 yr Tråkigt att höra. Jag lider med dig. Men som sagt. Det händer ibland vilket vapen eller jaktform man än väljer. Hur duktig man än är. Hoppas du inte grämer dig för mycket. Mvh John