Publicerat September 22, 200817 yr På väg till mitt pass i kväll, parkerar jag i lung o ro och börjar med make up'en inför jakten, vad dyker inte upp mellan vent intaget och motorhuven, jo detta Jakten då ? jo en Killing blev det i alla fall, musen tar jag sen
Publicerat September 23, 200817 yr OM jag vore du skulle jag jaga bort musen snarast, det fins inget djälvigare en att leta elfel efter att en råttis varit framme o gnagt lite på kablaget.
Publicerat September 23, 200817 yr Författare OM jag vore du skulle jag jaga bort musen snarast, det fins inget djälvigare en att leta elfel efter att en råttis varit framme o gnagt lite på kablaget. Ha ha det är en Jeep, massa elfel endå !! jo fällan ska dit idag, det är inte första bilen detta händer i förra Volvon hade en råtta bo i huvisoleringen, den nöp min Vorsthe en dag när jag öppnade huven. De tycks trivas i värmen trots att man kör och måste bli MYCKET varmt... Tyckte bilden va rolig, jag blev så himmla förvånad bara när den dök upp Ps/ Tycker det ser ut som han tänker " Jaha vart fan är jag nu då ?? "
Publicerat September 23, 200817 yr Ha ha det är en Jeep, massa elfel endå !! jo fällan ska dit idag, det är inte första bilen detta händer iförra Volvon hade en råtta bo i huvisoleringen, den nöp min Vorsthe en dag när jag öppnade huven. De tycks trivas i värmen trots att man kör och måste bli MYCKET varmt... Tyckte bilden va rolig, jag blev så himmla förvånad bara när den dök upp Ps/ Tycker det ser ut som han tänker " Jaha vart fan är jag nu då ?? " Så brukar jag göra med min fot när den somnar... hoppa iväg till ett annat rum för att se om den blir förvånad när den vaknar igen och funderar på vart fan den är.
Publicerat September 23, 200817 yr Så brukar jag göra med min fot när den somnar... hoppa iväg till ett annat rum för att se om den blir förvånad när den vaknar igen och funderar på vart fan den är. ^_^ bästa idag