Publicerat September 28, 200817 yr Gick igenom bilder i datorn o hittade ett par på gården i fågel perspektiv. Så här illa bor jag
Publicerat September 28, 200817 yr Läckert! Jag hade fått för mej att du bodde typ mitt i skogen.. Mvh!
Publicerat September 28, 200817 yr Gick igenom bilder i datorn o hittade ett par på gården i fågel perspektiv.Så här illa bor jag Snyggt foto! Det ser ju fint ut ifrån luften men inget vatten i närheten känns tomt.
Publicerat September 28, 200817 yr Författare Läckert! Jag hade fått för mej att du bodde typ mitt i skogen..Mvh! Det du ser är åkrarna runt gården, det finns ca 70ha bete och åker runt om, sedan är det bara skog o hyggen. Att det sedan ligger mitt i skogen är en annan sak
Publicerat September 28, 200817 yr Författare Snyggt foto!Det ser ju fint ut ifrån luften men inget vatten i närheten känns tomt. Håller med om att det saknas vatten, därför var det en grävare här igår o tittade på ett damm bygge. Blir utanför bild i ofs
Publicerat September 28, 200817 yr Håller med om att det saknas vatten, därför var det en grävare här igår o tittade på ett damm bygge. Blir utanför bild i ofs Ok! Förståndigt av Dig att anlägga ett viltvatten för det är väl det det blir isf!
Publicerat September 28, 200817 yr Författare Ok! Förståndigt av Dig att anlägga ett viltvatten för det är väl det det blir isf! Visst blir det ett viltvatten, änder ska i en del kräftor och så lite sälg för de fyrfotade.
Publicerat September 28, 200817 yr Författare Dra ballen ut med spåret va fint du bor Mvh. Ja jag ska inte klaga, har utsikt på någon mil åt ett par håll Om ni kikar på höger sida så går det ut en kil i åkern från trädgården. där har en gris varit framme de senaste nätterna o grävt lite Gissa om frun gillar det
Publicerat September 28, 200817 yr Författare Och här bor jag då.. Så där ltie från ovan.. Nice, ser ut som om Gudrun möjliggjorde lite långhålls skytte på nära håll.
Publicerat September 28, 200817 yr Nice, ser ut som om Gudrun möjliggjorde lite långhålls skytte på nära håll. Oja... i synnerhet vid helikopterjakt.. På sina ställen är det ju lite för uppvuxen redan.. :/
Publicerat September 28, 200817 yr Oja... i synnerhet vid helikopterjakt.. På sina ställen är det ju lite för uppvuxen redan.. :/ Du är polare med Mr. Guillou, det hör jag det
Publicerat September 29, 200817 yr Du är polare med Mr. Guillou, det hör jag det Du menar Lill-Janne, som vi brukar kalla honom?
Publicerat September 29, 200817 yr Författare så här bor jag.(lite dålig bild) Din båt? Vilket vatten är det som ligger så nära?
Publicerat September 29, 200817 yr Din båt?Vilket vatten är det som ligger så nära? ja det är en nordisk folkbåt från 67 närmaste vatten är havet en mil bort ska dock bygga lekstuga av den.
Publicerat September 29, 200817 yr så här bor jag.(lite dålig bild) Det är ju rena samhället med så många kåkar Mvh.
Publicerat September 29, 200817 yr Författare ja det är en nordisk folkbåt från 67 närmaste vatten är havet en mil bort ska dock bygga lekstuga av den. Aha tyckte det var vatten där
Publicerat September 29, 200817 yr mitt i det trevligt tråkiga villaområdet, allt för långt från jaktarrendet
Publicerat September 29, 200817 yr Författare mitt i det trevligt tråkiga villaområdet, allt för lång från jaktarrendet Borta bra men hemma bäst.
Publicerat September 29, 200817 yr Gick igenom bilder i datorn o hittade ett par på gården i fågel perspektiv.Så här illa bor jag Anhåller om din hand med omedelbar verkan för partnerskap!! /Micke
Publicerat September 30, 200817 yr Och här bor jag då.. Så där lite från ovan.. Ha, där står ju den vita faran också... frid över dess minne!!
Publicerat September 30, 200817 yr Författare Anhåller om din hand med omedelbar verkan för partnerskap!! /Micke Ska höra med frun om vi har plats för en till Hon ser säkert fram emot att sköta om en jaktidiot till