Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

IBEP kurs Norduppland

Featured Replies

Publicerat

Hej på er!... nu är det dax igen för en ny IBEP utbildning! denna gång i Norduppland 15-16 november.

gå in på länken och läs mer för er som är intresserade!..

http://www.pilbagsjakt.se/ibep.html

bodende går att boka för dom som behöver på http://www.syltkrukan.se/ och berätta att det gäller denna kurs som SBJF håller i.. så betalar ni 200:- för övenattning!..

har ni några andra funderingar så kontakta underteckand!..

väl mött

(Mamre)

Thomas Nilsson

Ordförande

Gästrike-Uppland Bågjägare

• 1 month later...
Publicerat
  • Författare

då så!... då har Gästrike Uppland Bågjägare arangerat sin första IBEP utbildning!

10 st var det som kom för att fördjupa sina kunskaper runt bågjakten och dess ädla konst!

Anders Gejer var föreläsare och huvud inst, på denna utb och Stefan Skarp (S) kom upp för att hjälpa till! vilket var trevligt, själv fick jag på börja min utb att få bli IBEP inst, vilket var mycket spännande!..

ett EXTRA tack till MossboRobbin och Roggman som tog tag i stora delar av de som måste göras i helgen! även våran kära JS tittade förbi i söndax för att ta lite kort för ett repotage till Bågjägaren!..

tack för visat intresse av er som kom! och hoppas vi ses igen!..

Mvh

ThomasMamre!..

Publicerat
då så!... då har Gästrike Uppland Bågjägare arangerat sin första IBEP utbildning!

10 st var det som kom för att fördjupa sina kunskaper runt bågjakten och dess ädla konst!

Anders Gejer var föreläsare och huvud inst, på denna utb och Stefan Skarp (S) kom upp för att hjälpa till! vilket var trevligt, själv fick jag på börja min utb att få bli IBEP inst, vilket var mycket spännande!..

ett EXTRA tack till MossboRobbin och Roggman som tog tag i stora delar av de som måste göras i helgen! även våran kära JS tittade förbi i söndax för att ta lite kort för ett repotage till Bågjägaren!..

tack för visat intresse av er som kom! och hoppas vi ses igen!..

Mvh

ThomasMamre!..

Trevlig dag och bra uppslutning till kursen!

Det börjar bli mer och mer intresse för bågjakten och förhoppningsvis kan vi snart jaga även i Sverige med båge.

Kul att du Thomas kommit igång med din instruktörsutbildning och det behövs fler instruktörer för att kunna möta framtida behov.

Men hade du inte kunnat fixa lite varmare väder i söndags? Jag blev lite kall om händerna. ;) Som tur var hade mossborobin gott om ved så man fick till en skön brasa.

Publicerat
  • Författare
Trevlig dag och bra uppslutning till kursen!

Det börjar bli mer och mer intresse för bågjakten och förhoppningsvis kan vi snart jaga även i Sverige med båge.

Kul att du Thomas kommit igång med din instruktörsutbildning och det behövs fler instruktörer för att kunna möta framtida behov.

Men hade du inte kunnat fixa lite varmare väder i söndags? Jag blev lite kall om händerna. :wub: Som tur var hade mossborobin gott om ved så man fick till en skön brasa.

Tackar!...

jo de var lite kylslaget i söndax!.. men de finns juh vantar!... men de är väll inget för ett Finskt Lejon som dej!.. :lol:

Mvh

Publicerat

Ha ha ... ja jag får väll fixa en större betongring att elda i så alla får platts att värma tassarna till nästa gång ! :wub:

Stort grattis till er som klarade kursen ! och jätte kul Mamre att du kommit i gång med inst.utbildningen .

//F.