Publicerat Oktober 10, 200817 yr Hej alla ni som läser tråden om bågjakt! Passa på att även besöka Svenska Bågjägareförbundets hemsida www.bagjakt.org Jag hoppas att du även vill bli medlem i förbundet för en struntsumma av 300 kr, vilket får ses som mycket billigt i dagsläget. Läs mer på hemsidan!
Publicerat Oktober 10, 200817 yr ni får även hem tidningen bågjägaren några ggr/år som det finns mycket spännande läsning .....
Publicerat Oktober 10, 200817 yr Hepp. Har det kommit flera nr av bågjägaren sen nr 1 i år? isåfall skulle jag önska att få beställa dom om det går för sig?
Publicerat Oktober 10, 200817 yr Författare Hepp. Har det kommit flera nr av bågjägaren sen nr 1 i år? isåfall skulle jag önska att få beställa dom om det går för sig? Nr 2 för i år är på g. Borde dyka upp snart hos medlemmarna. Lös medlemskap i förbundet så får du hem den i brevlådan.
Publicerat Oktober 11, 200817 yr Hepp. Har det kommit flera nr av bågjägaren sen nr 1 i år? isåfall skulle jag önska att få beställa dom om det går för sig? Som medlem i ABA får du tidningen, vi samarbetar med SBJF lite här. Kontakta Anders , han får tidningarna från SBJF, JS skickade till mig men de är slut
Publicerat Oktober 11, 200817 yr Som medlem i ABA får du tidningen, vi samarbetar med SBJF lite här.Kontakta Anders , han får tidningarna från SBJF, JS skickade till mig men de är slut Okej. Jag fick ju nr 1 på ibepkursen. Men om nr2 e på G så. Ska snacka med Anders. mvh !
Publicerat Oktober 28, 200817 yr Författare Nu är Bågjägaren nr 2-2008 utskickad till alla medlemmar. Bli medlem i SBJF så får du den hemskickad!
Publicerat Oktober 29, 200817 yr Nu är Bågjägaren nr 2-2008 utskickad till alla medlemmar.Bli medlem i SBJF så får du den hemskickad! .. härligt! äntligen får man hem lite läsning som e spännande!... Mvh Mamre!..
Publicerat November 28, 200817 yr Författare Passa på att bli medlem i Svenska Bågjägareförbundet innan årskiftet. Du blir då med i ett lotteri där www.bagjaktskatalogen.se har skänkt en fin kniv och ett 3D kamoställ.
Publicerat November 28, 200817 yr då får man se till lilla frun fixar de!.. eftersom man själv bara har veckopeng!.. Mvh Mamre!..
Publicerat Februari 6, 200917 yr Författare Det jobbas på nästa nummer av BågJägaren och den kommer även att användas på Elmia mässan i år. Passa på att bli medlem i Svenska Bågjägareförbundet så får du tidningen i brevlådan.