Publicerat Oktober 23, 200817 yr Tjena! Jag heter Christopher Carlbergh och hittade nyss hit. 24 år gammal och har ett stort jakt intresse. Har precis upptäckt dehär med forum. Jag jagar mest rådjur pga att de är fullkomligt nerlusat med dom här. Man kan ta bilen och åka en runda på 1 mil och har man tur kan man ha sett 25-30 st. Har en gammal fin fin husqvarna 9,3X57 och en hagelbrakare som heter Ama special som också har några år på nacken men funkar hur bra som helst. Jagar mycke med min morfars hund Greta som är en tax/drever blandnig. Morfar har 98 ha att jaga på och hemma har jag närmare 140 ha. Eller min sambo har =) Ska bli roligt att läsa lite och dela med mig av mina egna erfarenheter och historier. Fresten.. Glömde skriva att jag jobbar som maskinförare på en gård här i byn (www.torpslantbruk.se). Ska bli pappa i slutet på feb. början på mars. Så jag ser fram emot att introducer den lille för jaktens värld nästa höst då ja har lite planer på att vara pappa ledig. MVH Carlbergh
Publicerat Oktober 23, 200817 yr Välkommen till jaktsnack.se!!! Låter som du har det rätt gött med marker osv.. Vart, mellan tummen och pekfingret, håller du hus? Mvh!
Publicerat Oktober 23, 200817 yr Författare Jag håller hus i Månstad. Ligger i Tranemo kummun. Mellan Borås och Gislaved kan man säga.
Publicerat Oktober 23, 200817 yr Ok.. Kommer att ändra ämnet på din presentation, göra dej lite mer sökbar bland övriga medlemmar. Hoppas det är ok... Mvh!
Publicerat Oktober 24, 200817 yr Välkommen hit ! Låter som att du har intressanta marker där nere, grattis till det ! Mvh Janne
Publicerat Oktober 24, 200817 yr Välkommen hit Man blir ju lite avis på dina jaktmarker Gott att se någon som jagar mycket med gamla hederliga bössor Det kan bli lite lätt ångestskapande prylhysteri ibland ( Jag hoppas att de anal gunscrubbers som känner sig påhoppade ursäktar mig )
Publicerat Oktober 24, 200817 yr Hej du och välkommen! Rådjursjakt är himla trevligt de, och du verkar minsan ha förutsättningarna för lyckade rådjursjakter
Publicerat Oktober 24, 200817 yr Författare Tack ska ni ha för de varma välkomnadet! Jo ja de burkar alltid hända något iaf när hunden kommer lös. Jag har en lite små rolig historia från igår ja ska författ ner lite senare ikväll. Riktigt rolig om ja får säga de själv...
Publicerat Oktober 24, 200817 yr hej på dej!.. å välkommen till forumet!.... hoppas du kommer trivas här hos oss!.. MVh Mamre!...
Publicerat December 6, 200817 yr Hej och välkomen Jag håller hus i Månstad. Ligger i Tranemo kummun. Mellan Borås och Gislaved kan man säga. Då bor vi nära varandra ca Avstånd: 8,0 km Och din jaktmark borde gränsa mot kompisens mark Mvh Anders Hj