Publicerat Oktober 28, 200817 yr Bifogar en bild från en s.k åtelkamera. Hjorten blir skjuten och hoppar upp i luften samtidigt som man ser pilen sitta perfekt i lungorna på den. Notera blodflödet på båda sidor om kroppen. Inte konstigt att en pil fäller så effektivt. Inte ofta man ser sådana här foton!
Publicerat Oktober 28, 200817 yr Bifogar en bild från en s.k åtelkamera. Hjorten blir skjuten och hoppar upp i luften samtidigt som man ser pilen sitta perfekt i lungorna på den. Notera blodflödet på båda sidor om kroppen. Inte konstigt att en pil fäller så effektivt.Inte ofta man ser sådana här foton! Bra taimat och ett bra skjuten pil! Grattis skytten!
Publicerat Oktober 28, 200817 yr Författare Bra taimat och ett bra skjuten pil!Grattis skytten! Jag vet inte vem som skjutit denna hjort. Fick den av en kompis vars kompis i USA fällde hjorten. Men snyggt skjutet i vilket fall som helst.
Publicerat Oktober 28, 200817 yr Grym bild! Den bilden kommer nog att hänga på väggen i många år hos skytten!!!
Publicerat Oktober 28, 200817 yr Jag vet inte vem som skjutit denna hjort. Fick den av en kompis vars kompis i USA fällde hjorten.Men snyggt skjutet i vilket fall som helst. Ok! I vilket fall somhelst så är pilen perfekt taimat ihop med fotot!
Publicerat Oktober 28, 200817 yr cool bild!... o en mycket snygg träff!.. minns min Eland den stuttsade upp ca 1,5m å hoppade i väg 3-4m innan den landade rätt otroligt med tanke på att de var ett så stort vilt!.. Mvh Mamre!..