Publicerat Oktober 31, 200817 yr Imorgon är det helgdag, vilket innebär jaktförbud med skjutvapen samt hund. Pilbåge räknas ej som skjutvapen, så vill ni ha en lugn morgon eller kväll så gå ut o jaga med bågen! Alltid retar det nån..
Publicerat Oktober 31, 200817 yr Imorgon är det helgdag, vilket innebär jaktförbud med skjutvapen samt hund. Pilbåge räknas ej som skjutvapen, så vill ni ha en lugn morgon eller kväll så gå ut o jaga med bågen! Alltid retar det nån.. Jupp sen räknas den inte som hund heller, vilket är dubbelt så bra, ska ut i morrn på dan/kväll själv
Publicerat Oktober 31, 200817 yr Författare Jupp sen räknas den inte som hund heller, vilket är dubbelt så bra, ska ut i morrn på dan/kväll själv :wub: skitjakt på dig
Publicerat Oktober 31, 200817 yr .. Blääää på er!..... skit jakt!... Viss ja, glömde ju att ni inte kan bågjaga där borta
Publicerat November 1, 200817 yr Viss ja, glömde ju att ni inte kan bågjaga där borta ... :lol: ... vi ska komma ihåg de!.. när de blir klart här!.... Mvh
Publicerat November 2, 200817 yr Blev ingen Bågjakt tyvärr, de envisades med att jaga älg på mitt område... så vi va o fuljaga med hund idag i stället, 4 rådjur 1 mårdhun o så sköt jag mig en jul hare trad jakt kan vara roligt men dumt att chansa