Publicerat November 1, 200817 yr Andreas heter jag, kommer från byn vexala i Finland. Jagar hare, älg, men börjat med min stora passion rävjakt med stövare.. kan väl inget annat om man är polare med "foxkiller"
Publicerat November 1, 200817 yr Andreas heter jag, kommer från byn vexala i Finland. Jagar hare, älg, men börjat med min stora passion rävjakt med stövare.. kan väl inget annat om man är polare med "foxkiller" Välkommen hit!
Publicerat November 1, 200817 yr Författare Jo det lönar sig tydligen att vara aktiv.. har mest varit här för att läsa dagböcker, men det blev vistt stop för det en stund.
Publicerat November 1, 200817 yr Hyvä Soumi! Du har iaf varit inläggsgalen ett tag, men det är bara bra!! Välkommen.
Publicerat November 1, 200817 yr varit medlem över ett år utan ett inlägg. o sen över 50 st idag? för att få läsa dagböckerna? välkommen !
Publicerat November 3, 200817 yr Välkommen Välkommen !!! Var i Finland kommer du i från ???? ..........................................
Publicerat November 3, 200817 yr Författare Välkommen !!! Var i Finland kommer du i från ???? .......................................... Från Vexala.. varifrån är du?
Publicerat November 3, 200817 yr Från Vexala.. varifrån är du? Ahaa ! Fin ställe !!! Själv så är jag från "innerbyn" men bor numera på "Stenbacka"
Publicerat November 3, 200817 yr Författare Ahaa ! Fin ställe !!! Själv så är jag från "innerbyn" men bor numera på "Stenbacka" Jo, själv bor jag i jofs.