Publicerat December 16, 200817 yr Badgerhills Alli fick 3 valpar. 2 hanar och 1 tik. Lev v4. Synd man inte kan ta en, hade vart intressant och lagom ålder frammåt hösten...
Publicerat December 16, 200817 yr Badgerhills Alli fick 3 valpar. 2 hanar och 1 tik. Lev v4.Synd man inte kan ta en, hade vart intressant och lagom ålder frammåt hösten... Du borde ha en fox Kråkan, den skulle ju få en hel del fina chanser på ner drivna rävar
Publicerat December 17, 200817 yr Du borde ha en fox Kråkan, den skulle ju få en hel del fina chanser på ner drivna rävar Jo, det är HÖGT på min lista om man säger så
Publicerat Januari 4, 200917 yr Hittade även denna annons...... tiken är efter kettus dio.http://www.blocket.se/vi/19190653.htm?ca=1_12_s&last=1 Jag har en tik från denna kull & det verkar bli ett riktigt rivjärn. Har även en hane som heter Foxpowers Agust "Agge" som är kusin med dessa valpar, detta är hans första säsong & han har gått riktigt bra som sprängare. Jag tror att Andreas har en hane kvar men är inte säker, bara att ringa & kolla. Mvh Janne
Publicerat Februari 28, 200917 yr Författare Heisann, her kommer en liten jakthistorie fra i går. Var en tur vest av Karmøy, på en øy som ligger ca 50 m fra land. Vi var egentlig på jakt etter mink, men det var noe annet vi kom over. Det var jeg, Idun og en kompis som har kjøpt en valp etter dachsen min Balder, Max den er ca 1,5 år og er ikke brukt så mye på jakt. Vi hadde vel gått over ca halve øya, en relativt stor øy, da jeg så at Idun ble ivrig og for ned til noe steiner. Hun stod der og logret litt før hun begynte å lose, jeg var hurtig på plass og ropte til kompisen at han måtte få med seg bikkja sånn at den fikk prøvd seg. Men så langt kom vi ikke for plutselig spratt det en mår ut og sprang avgårde kjapt som bare f.... Jeg svingte pumpehagle etter og "klikk" hadde glemt å å ta ladegrep, tryggest å gå med patronene i magasinet.... Måren forsvant og jeg sprang etter, så den igjen og fikk avgårde to skudd og traff på siste. Idun var kjapt på plass og ristet i rakkeren, en fin hannmår på 1,4 kg Max er ikke så kjapp til beins og er ikke vant til å gå i ulendt terreng, men han kom nå bort og hadde veldig lyst til å smake på måren han også, men siden den var såpass fin i pelsen fikk de ikke lov itl å herje med den. Bilde av undertegnde, Idun i høygir og en Max som også vil være med å leken