Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Vem är Kapten Krok?

Featured Replies

Publicerat

Hej på er,

har varit medlem ett litet tag här nu och fluktat runt i diverse trådar, på gott och ont ;)

Jag får grov ågren varje gång jag ser någon som skriver en presentation och jag blir smärtsamt påmind att jag har försummat forumet genom att inte skriva nån presentations. Så där ja, det var tillräckligt med ordbajseri, nu blir det snabba fakta :D

Ola heter jag i verkliga livet och jag tog jägarexamen tidigt i år. Jag har sedan barnsben velat ta jägarexamen men det blev liksom aldrig av. Detta trots att jag inte har någon släkting eller bekant som jagat. Jag tror det har att göra med att jag är en hängiven fiskare, och har så varit sedan jag lärde mig gå. De två sysselsättningarna, jakt & fiske, går ju lite hand i hand.. trotts att en del påstår att fiske är en tjejgrej.. hehe :D

Hur som haver, fick i december 2007 reda på att jag och min sambo skulle bli föräldrar och det var väl det som var det riktiga startskottet för jägarexamen. Jag tänkte att om jag inte gör det NU så kommer det aldrig bli av, hehe. Sagt och gjort, böcker inhandlades och pluggades igenom. Prov beställdes och avlades med godkända resultat. Bössor och annat "nödvändigt" inhandlades och nu har jag precis gjort hälften av min "riktiga" jaktsäsong.. Lite knapert resultat, men väldigt lärorikt. Hade väl inte förväntat mig att transformerat till en trapper direkt efter jägarexamen ;) Däremot har jag lyckats med konststycket (enligt vissa) att smygjaga en stor tjädertupp med hagel.. =) det var en riktigt trevlig dag, helt klart.

Till vardags jobbar jag som säljare på ett IT-företag i Karlstad, trivs bra så jag är nöjd =)

Sååå.. det bes om ursäkt för sen presentation.. men men, bättre sent än aldrig ;)

Publicerat

Hehe det är nog lugnt Ola! ;)

Välkommen! :D

Publicerat

Välkommen välkommen Ola!

Dryga 800 inlägg innan presentation. Starkt jobbat! ;)

Publicerat
  • Författare
Välkommen välkommen Ola!

Dryga 800 inlägg innan presentation. Starkt jobbat! ;)

Tack :D Målet var 1000 men jag orkade inte hålla mig längre.. men tänkt på att 90% av de inläggen är skräp eller snabba & dumma kommentarer :D

Publicerat
Tack ;) Målet var 1000 men jag orkade inte hålla mig längre.. men tänkt på att 90% av de inläggen är skräp eller snabba & dumma kommentarer :D

Vad jag vet har Isjonsson aldrig gjort en presentation heller och han är uppe i snart 17 000 inlägg. :D

Publicerat

välkommen ;) måste vi alla fylla i en blanket var vi kräver isjonsson's presentation? :D

Publicerat
välkommen :P måste vi alla fylla i en blanket var vi kräver isjonsson's presentation? ;)

:D:)

KK !

Jag säger som Gert Fylking..." ÄNTLIGEN !!!" :(

Publicerat
Tack :) Målet var 1000 men jag orkade inte hålla mig längre.. men tänkt på att 90% av de inläggen är skräp eller snabba & dumma kommentarer ;)

Bara 90 %????? :P

Skönt att du äntligen fick tummen ur och visade dig för fler än oss närmast sörjande :(B)B):D

Välkommen ut i ljuset

Publicerat

Välkommen.

It-företag i karlstad, kanske du är en konkurrent med andra ord. Pulsen? :P

Publicerat
  • Författare
:(:D

KK !

Jag säger som Gert Fylking..." ÄNTLIGEN !!!" :P

Gert Fylking.. denna GIGANT!... bland giganter. =)

Publicerat
  • Författare
Välkommen.

It-företag i karlstad, kanske du är en konkurrent med andra ord. Pulsen? :(

Pulsen? Näää.. visa du din så visar jag min :P Tveksamt om vi är konkurrenter i ordets rätta bemärkelse dock =) Vi har ett ganska smalt affärsområde =)

Publicerat
  • Författare
Bara 90 %????? :P

Skönt att du äntligen fick tummen ur och visade dig för fler än oss närmast sörjande :(B);):D

Välkommen ut i ljuset

Hahaha, ja =) Det känns som en stor börda som lyfts :)

Publicerat

Hej & välkommen hit!

:P

Publicerat
Hej på er,

har varit medlem ett litet tag här nu och fluktat runt i diverse trådar, på gott och ont ^_^

Jag får grov ågren varje gång jag ser någon som skriver en presentation och jag blir smärtsamt påmind att jag har försummat forumet genom att inte skriva nån presentations. Så där ja, det var tillräckligt med ordbajseri, nu blir det snabba fakta :)

Ola heter jag i verkliga livet och jag tog jägarexamen tidigt i år. Jag har sedan barnsben velat ta jägarexamen men det blev liksom aldrig av. Detta trots att jag inte har någon släkting eller bekant som jagat. Jag tror det har att göra med att jag är en hängiven fiskare, och har så varit sedan jag lärde mig gå. De två sysselsättningarna, jakt & fiske, går ju lite hand i hand.. trotts att en del påstår att fiske är en tjejgrej.. hehe ;)

Hur som haver, fick i december 2007 reda på att jag och min sambo skulle bli föräldrar och det var väl det som var det riktiga startskottet för jägarexamen. Jag tänkte att om jag inte gör det NU så kommer det aldrig bli av, hehe. Sagt och gjort, böcker inhandlades och pluggades igenom. Prov beställdes och avlades med godkända resultat. Bössor och annat "nödvändigt" inhandlades och nu har jag precis gjort hälften av min "riktiga" jaktsäsong.. Lite knapert resultat, men väldigt lärorikt. Hade väl inte förväntat mig att transformerat till en trapper direkt efter jägarexamen :D Däremot har jag lyckats med konststycket (enligt vissa) att smygjaga en stor tjädertupp med hagel.. =) det var en riktigt trevlig dag, helt klart.

Till vardags jobbar jag som säljare på ett IT-företag i Karlstad, trivs bra så jag är nöjd =)

Sååå.. det bes om ursäkt för sen presentation.. men men, bättre sent än aldrig ;)

Kul presentation.

Välkommen hit.

Publicerat
  • Författare
Kul presentation.

Välkommen hit.

Tack & tackarrrr =)

Publicerat
  • Författare
Hej & välkommen hit!

^_^

Tack ls.. du har läst konspirationsplanerna längre upp om att få dig att skriva en presentation hoppas jag? =)

Publicerat

Efter 850 inlägg på några månader så behövs väll knappast någon presentation :)

Men det behövs mera VÄRMLÄNINGAR :P:wub::D

Publicerat

vÄLKOMEN!!!!!!!!!!!1

Publicerat

Välkommen ! :mad:

Publicerat
  • Författare
Efter 850 inlägg på några månader så behövs väll knappast någon presentation :mad:

Men det behövs mera VÄRMLÄNINGAR :mad::lol::D

Det sistnämnda kan jag skriva under på :mad:

Jag antar att jag inte behöver fårga vart du bor iaf :D

Publicerat

Grattis till minstingen, du skjuter inte bara bomskott hehe :huh:

Iallafall välkommen :huh:

Publicerat
  • Författare
Grattis till minstingen, du skjuter inte bara bomskott hehe :D

Iallafall välkommen :D

Tack =) Och nej, inga blanks här inte.. Men nu får det bli patron ur på ett tag :D

Publicerat

välkommern B) hit mvh

Publicerat
  • Författare
välkommern :lol: hit mvh

Tack å bock =)

Publicerat

1038 inlägg på 4 månader!!

Chefen är en inbiten jägare också förstår jag :huh::D