Publicerat November 3, 200817 yr Ja får la slänga in en presentation, hehe Jag heter alltså viktor k sicken chock! jag går andra året på gymnasiet i Uddevalla, är allstå 17 bast. Håller på att utbilda mig till snickare. Jag jagar det mesta jag kommer över allt från möss till älg! Favvo jakten e nog ripjakt med engelsk setter... Eller lockjakt på räv, skit samma för mycket å välja på Det skytte jag håller på med mest är sporting, skjuter för Nimrod i Uddevalla. Har enligt mig själv lyckats bra med detta, några placeringar har jag lyckats med, skjuter för närvarande i klass B. Till detta skytte använder jag mig av en browning Ultra XS som jag fårr målskytte licens på (eller väntar på ) Men på senare tid har precisions skytte med studsare väckt intresse. Har en LTR som jag tycker skjuter tätt. Laddar själv och det är oxå något som gör studsarskyttet så intressant! Ska börja skjuta på lite lång håll, men har inte riktigt tillgång till bana än. Om det är någon som kan tipsa om en bana med avstånd iaf upp till 400m i närheten av uddevalla så dra iväg ett PM Ja, det var väl det viktigaste. hej hej!
Publicerat November 3, 200817 yr Hej och välkommen! Jag är själv fd. sporting skytt i klass AA. Skjuter gör jag med en Browning GTI Ultra Sporter (något moddad) eftersom jag anser att den bössan spöar de andra bössorna jag har haft! Jag är skolad i England inom lerduveskytte så jag har lite andra idéer än många Svenskars, men så är ju hagelskytte religion där Jag tappade intresset när jag kom tillbaka till Sverige och jagar nu enbart med hagelbössan, men börjar känna sugen igen på lerduvor... Hoppas du kommer att trivas här!
Publicerat November 3, 200817 yr Välkommen, jag ska inte försöka mäta mig med er på lerduvebanan i alla fall
Publicerat November 3, 200817 yr Välkommen välkommen... Kul med andra i samma ålder, fast dina kunskaper och erfarenheter sträcker sig nog kilometertals längre än mina...
Publicerat November 3, 200817 yr Välkommen! Med dessa böjelser inom jakten och ffa skyttet så kommer du snabbt att finna själsfränder här. Vi har två grupper med påtagliga funktionshinder, den ena heter dyslexiligan och där platsar du inte. Det andra gänget handikappade heter LTR ligan.. Mvh!
Publicerat November 3, 200817 yr Vi har två grupper med påtagliga funktionshinder, den ena heter dyslexiligan och där platsar du inte. Det andra gänget handikappade heter LTR ligan.. Harkel!! Förutom att önska dig välkommen så vill jag bara påpeka att en man som lever andas och utvecklat fjädrar knappast kan tas på allvar /Micke
Publicerat November 3, 200817 yr Författare haha verkar vara en trevlig stämmning här! alltid kul när det är lite go stämning
Publicerat November 3, 200817 yr Förutom att önska dig välkommen så vill jag bara påpeka att en man som lever andas och utvecklat fjädrar knappast kan tas på allvar Förvånar mej att du ffa skriver på Svenska, trodde du växlat över till amerikanska för länge sen Mvh!
Publicerat November 3, 200817 yr Vi har två grupper med påtagliga funktionshinder, den ena heter dyslexiligan och där platsar du inte. Det andra gänget handikappade heter LTR ligan.. jaha ja...jag är då i min egen lilla unika liga.....Har Dyskalkyli (Matematik = enormt problem) således dyskalkyli-ligan och stolt medlem i LTR ligan...två funktions hinder = twice the fun Välkommen Viktor!
Publicerat November 4, 200817 yr Författare tackar för välkommandet! Skulle det vara ett funktionshinder att ha LTR?! Säkert bara avundsjuka på de snortäta serier dessa bössor presterar MVH
Publicerat November 4, 200817 yr Välkommen, Kul att se ungdomar med jakt och skytte intresse. Detta forum är starkt beroende framkallande och vanebildande, för att inte tala om hur mycket dyra o tokiga idéer man får när man glider kring här inne. /Lasse
Publicerat November 7, 200817 yr Ja får la slänga in en presentation, hehe Jag heter alltså viktor k sicken chock! jag går andra året på gymnasiet i Uddevalla, är allstå 17 bast. Håller på att utbilda mig till snickare. Jag jagar det mesta jag kommer över allt från möss till älg! Favvo jakten e nog ripjakt med engelsk setter... Eller lockjakt på räv, skit samma för mycket å välja på Det skytte jag håller på med mest är sporting, skjuter för Nimrod i Uddevalla. Har enligt mig själv lyckats bra med detta, några placeringar har jag lyckats med, skjuter för närvarande i klass B. Till detta skytte använder jag mig av en browning Ultra XS som jag fårr målskytte licens på (eller väntar på ) Men på senare tid har precisions skytte med studsare väckt intresse. Har en LTR som jag tycker skjuter tätt. Laddar själv och det är oxå något som gör studsarskyttet så intressant! Ska börja skjuta på lite lång håll, men har inte riktigt tillgång till bana än. Om det är någon som kan tipsa om en bana med avstånd iaf upp till 400m i närheten av uddevalla så dra iväg ett PM Ja, det var väl det viktigaste. hej hej! Samneröd har långhållsbana (fast tror det e 300m bara) hehe ... lång håll för mej iallafall. Kolla in http://www.uaskytte.se/kontakt.php Fast det visste du kanske redan ..........
Publicerat November 8, 200817 yr Författare Samneröd har långhållsbana (fast tror det e 300m bara) hehe ... lång håll för mej iallafall.Kolla in http://www.uaskytte.se/kontakt.php Fast det visste du kanske redan .......... Jo vi har varit där och orienterat med skolan, men vad krävs för att få skjuta där?