Publicerat November 17, 200817 yr Så trist och sorgligt när en livskamrat försvinner. Men du kan glädja dig åt de 12 fina åren ni fick tillsammans Flex.
Publicerat November 18, 200817 yr Tack alla för erat stöd börjar o klarna lite i huvudet gråt attackerna kommer inte så tätt längre.Mvh. Beklagar sorgen Flex jag lider med dig och vet precis hur det känns. Det är alltid jobbigt och jag är faktiskt glad att det känns lika jobbigt varje gång för det är för mig ett fint bevis att man verkligen älskat sin hund. Jag tycker ditt sätt att reagera visar att du verkligen tyckte om din Flex och helt säkert gett honom ett toppen bra liv jag vet att det känns jobbigt men en tröst är att du gett honom ett underbart liv och mer kan man faktiskt inte göra.
Publicerat November 19, 200817 yr Beklagar sorgen. Ryser när jag tänker på att ett hundliv är så kort, vill inte ens tänka på den dagen då mina fyrbenta vänner inte finns hos mej längre. Klappa valpen från mej. Mvh Andy
Publicerat November 20, 200817 yr Författare Beklagar sorgen Flex jag lider med dig och vet precis hur det känns. Det är alltid jobbigt och jag är faktiskt glad att det känns lika jobbigt varje gång för det är för mig ett fint bevis att man verkligen älskat sin hund. Jag tycker ditt sätt att reagera visar att du verkligen tyckte om din Flex och helt säkert gett honom ett toppen bra liv jag vet att det känns jobbigt men en tröst är att du gett honom ett underbart liv och mer kan man faktiskt inte göra. Tack Lars din reflektion är klockren Mvh.
Publicerat November 20, 200817 yr Författare Beklagar sorgen. Ryser när jag tänker på att ett hundliv är så kort, vill inte ens tänka på den dagen då mina fyrbenta vänner inte finns hos mej längre. Klappa valpen från mej. Mvh Andy Tack andy det ska jag göra. Mvh.