Publicerat November 21, 200817 yr Kl 8 ca i morse, efter att jag haft 11 rådjur på 35-40 meter så kommer denna älgko gående, jag sitter i min enbuske utan lövdräkt, men har ansiktsmask på ursäkta den dåliga kvaliten, men filmen är tagen med mobilen i halvdåligt ljus. Älgen gjick 1,5 meter ifrån mig och som ni ser på slutet fick den en jäkla fart när den fick syn på mig http://www.youtube.com/watch?v=OTu-nm3f1Zk
Publicerat November 21, 200817 yr Kl 8 ca i morse, efter att jag haft 11 rådjur på 35-40 meter så kommer dennaälgko gående, jag sitter i min enbuske utan lövdräkt, men har ansiktsmask på ursäkta den dåliga kvaliten, men filmen är tagen med mobilen i halvdåligt ljus. Älgen gjick 1,5 meter ifrån mig och som ni ser på slutet fick den en jäkla fart när den fick syn på mig http://www.youtube.com/watch?v=OTu-nm3f1Zk fint!
Publicerat November 21, 200817 yr Författare Wow!Snacka om läckert. Du måste haft bra puls där Jag var redo att skrämma den, för den gick rakt emot mitt gömsle, kunde nog ha klappat henne på nosen tror jag, nä inte särkillt hög puls, är inte jaktbart, men roligt var det, och man känner sig liten. Kameran gör att det ser längre ut till älgen men jag lovar att det bara var lite enbarr mella oss
Publicerat November 21, 200817 yr man ser ju när hon börjar springa att hon fan inte var långt bort! blää.. hatar dessa älgar som alltid kommer vid fel tillfälle.. skulle man få jaga dom med båge skulle dom aldrig komma sådär nära....
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.