Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Prylhets - Mer bajs än tårta?

Featured Replies

Publicerat
-_-:)

Nationella insatsstyrkan har redan försökt värva mig ;) väntar dock tills SIG hör av sig :)

/Micke

SIG? Inte SSG alltså? :)

• Svar 87
  • Visningar 8,9k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Posted Images

Publicerat
SIG? Inte SSG alltså? -_-

Yes SIG! :)

/Micke

Publicerat

Betala och förträng :(

Visst är det kul med prylar, men nog klarar man sig rätt långt med vad man har... :D

Kanske beroende på hur mycket man köpt <_<

Nu är det nog mest "normalt" underhåll som gäller...

Kulor krut etc..

Och nya strumpor O:S:V:

Mvh B)

Publicerat
  • Författare
Appropå prylar...vad gillar ni detta hemgjorda grytunderlägg :D

/Micke

PÅ samma tema, vi saknade shotglas i lördags så jag och AndreasA improviserade... Skål!

post-1891-1227689143_thumb.jpg

Publicerat
PÅ samma tema, vi saknade shotglas i lördags så jag och AndreasA improviserade... Skål!

post-1891-1227689143_thumb.jpg

ska väl tilläggas att det användas 3 gånger av samtliga i sällskapet inom loppet av 2 minuter. Bra fart på festen sen! :D

Publicerat

Sköt ni lerduvor med Eley? Lurar på att lägga in ett kraftigt veto samt placera dej i stollefacket, vad var det för plugg?

Visar det sig att ni skjutit lerduvor med ngn bra kråkpatron så är du bubblare på shitlisten, har du mer sånt och det är bra plugg så vill jag ha dem och du får annat lämpligt till lerduvor av mej i utbyte <_<:D

Mr Mauser.. Lämplig kniv med kraftigt skaft att klubba skammade duvor med som inte riktigt dött pga frökenkaliber? :unsure:

Ta nu inte illa upp, kalibern är bra, var ju tvungen att slå knut på mej själv för att finna ytterligare nyttoting för dej att inhandla!

Mvh!

Publicerat
  • Författare

Hahahahahaha! Prata med Andreas, det är hans plugg.

Jag skjuter bara gyttorp oavsett mål. Jag missar iallafall...:D

Publicerat
Hahahahahaha! Prata med Andreas, det är hans plugg.

Jag skjuter bara gyttorp oavsett mål. Jag missar iallafall...:P

Det passade att sno åt sig äran av shotsglas tillverkningen, men sen när det börjar vina vänder kappan...

Ja, Hippen, pangat duvor med dem. Gick in på Walter Borg och sa att jag ville ha prisvärd (läs billig) batch med 500 puffar. Då fick jag dessa. Har c:a 200 kvar tror jag. Så i egenskap av rookie hoppas jag glida undan bubblarplatsen på din skitlista :D

Publicerat
  • Författare
Det passade att sno åt sig äran av shotsglas tillverkningen, men sen när det börjar vina vänder kappan...

Ja, Hippen, pangat duvor med dem. Gick in på Walter Borg och sa att jag ville ha prisvärd (läs billig) batch med 500 puffar. Då fick jag dessa. Har c:a 200 kvar tror jag. Så i egenskap av rookie hoppas jag glida undan bubblarplatsen på din skitlista :D

Fel 1

Jag vill minnas att ingenting tilverkades. Ingenting överhuvudtaget. Däremot ställde du upp dem och hällde sprit men utan min hjälp med tratten hade vi inte fått mycket i oss...

Fel 2

Det är inget mål att glida undat shitlisten. Tvärtom! Kan man inte vara bäst kan man alltid vara bäst på att vara värst...:P

Publicerat
Fel 1

Jag vill minnas att ingenting tilverkades. Ingenting överhuvudtaget. Däremot ställde du upp dem och hällde sprit men utan min hjälp med tratten hade vi inte fått mycket i oss...

ok Einstein, tillverkningen bestod i att jag sköt dem och tvättade ur dem. testa att stoppa din trattjävel i en fullpatron o fyll på

Publicerat
ok Einstein, tillverkningen bestod i att jag sköt dem och tvättade ur dem. testa att stoppa din trattjävel i en fullpatron o fyll på

:P:D

Är det detta som kallas för att ge svar på tal?

Publicerat
  • Författare

Förvisso, men det vore jävligt mycket mer macho. Lite mer jag helt enkelt! Jag vill för övrigt härmed be samtliga om ursäkt för att jag farit med osanning. Andreas tillverkade shotglasen och skall ha all cred för detta. Men jag drack stiligare! :P

Publicerat

detdär måste jag få använda i min signature B) får jag lov`? ;) snääälllaaaa :P:D

Publicerat
  • Författare
detdär måste jag få använda i min signature B) får jag lov`? ;) snääälllaaaa :P:D

Har min vän Andreas något som du vill åt...? :o

Publicerat

Ok.. du kanske klarar dej från shitlisten iaf.. allt hänger på hur du svarar på följande fråga:

Var det blyhagel eller stål? Om bly, hur många gram? Från 28gram och uppåt så devalveras du hårt :P

Mvh!

Publicerat

Btw..

Omanligt att diska ur hylsorna innan ni återanvände dem :P

Mvh!

Publicerat
Ok.. du kanske klarar dej från shitlisten iaf.. allt hänger på hur du svarar på följande fråga:

Var det blyhagel eller stål? Om bly, hur många gram? Från 28gram och uppåt så devalveras du hårt :P

Mvh!

Stål, 24g

Är jag safe från listan nu? :D

Publicerat

Homefree :P

Mvh!

Publicerat
detdär måste jag få använda i min signature :o får jag lov`? ^_^ snääälllaaaa :DB)

Haha, jag tar para 1:-/post du gör i Royalty :P

Btw..

Omanligt att diska ur hylsorna innan ni återanvände dem B)

Mvh!

Ja, med facit i halsen så undrade man varför, inte så att bourbonen var så mycket "renare" :P

Homefree -_-

Phuu! ;)

Publicerat
Ja, med facit i halsen så undrade man varför, inte så att bourbonen var så mycket "renare" :blush:

Rodent moonshine speciale?

Mvh!

Publicerat

ja, fast ryktena går att han mjölkade det ur sig själv :blush:

Publicerat
  • Författare
Rodent moonshine speciale?

Mvh!

Icke! Över min döda kropp att jag skulle pyssla med sådant. Kriminella handlingar!

ja, fast ryktena går att han mjölkade det ur sig själv :blush:

Fromage de Babar!

Publicerat

idag hade jag möte inne i stan. på vägen från mötet till bilen inser jag att jag kommer passera Hunt (jaktbutik).

SKulle bara in o kika o gick därifrån nästan 1000:- fattigare :lol:

ett par sköna skjutvantar och skofett, vapenolja och träolja.

fan vad dålig man är.... och jag som ska spendera helghelvetet på landet och inte i skogen :lol:

Publicerat
  • Författare
idag hade jag möte inne i stan. på vägen från mötet till bilen inser jag att jag kommer passera Hunt (jaktbutik).

SKulle bara in o kika o gick därifrån nästan 1000:- fattigare :blush:

ett par sköna skjutvantar och skofett, vapenolja och träolja.

fan vad dålig man är.... och jag som ska spendera helghelvetet på landet och inte i skogen ;)

En helg på landet gör att du sparar minst 3000 kr mot om du var hemma. Drar man bort 1000 kr från det så skulle man kunna säga att du tjänat 2000 kr i helgen! ;)

Publicerat

fast nu köpte jag precis en ny jacka oxå.... :lol:

julklappsbudgeten börjar bli decimerad :)

Gäst
Det här ämnet är nu stängd för ytterligare svar.

Användare som läser detta 0

• Inga registrerade användare tittar på detta sida.

Account

Navigation

Sök

Sök

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.