Publicerat November 26, 200817 yr Här är ett recept på världens godaste tårta. Varor: Chokladpudding Grädde Banan Tårtbotten vanlig eller hellst maräng Tillagning steg för steg: 1. Marängbotten 2. Chokladpudding 3. Grädde 4. Bananskivor 5. Sen gör om 1-4 6. Sen gör om 1-4 Klart
Publicerat November 26, 200817 yr det där ser inte tokigt ut. kanske ska chocka sambon o ställa mig i köket på lördag
Publicerat November 26, 200817 yr Gör inte det, då tror hon att du varit otrogen eller något annat hemskt Mvh!
Publicerat November 26, 200817 yr Gör inte det, då tror hon att du varit otrogen eller något annat hemskt Mvh!
Publicerat November 26, 200817 yr Gör inte det, då tror hon att du varit otrogen eller något annat hemskt Mvh! du vet inte hur rätt du har
Publicerat November 26, 200817 yr Jäklar det där ska så säkert prövas... Men vet du hur mycke man skall ha av allting?
Publicerat November 26, 200817 yr Jäklar det där ska så säkert prövas... Men vet du hur mycke man skall ha av allting? max har du provat siskonkorvsoppa ännu ? ;D
Publicerat November 26, 200817 yr max har du provat siskonkorvsoppa ännu ? ;D Nope, int ännu... Mn nog ska de bli av före jul iaf...
Publicerat December 7, 200817 yr Författare En 2-3 dl grädde bör räcka, sen ckockladpudding så mkt du får på på varje lager enligt mig men. Sen bananer 3 st, tunna skivor som man lägger runt ända in till mitten. Alltså ett normal tunt lager av grädde och chokladpudding. Går inte att misslyckats så mkt faktiskt med det.
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.