Publicerat November 29, 200817 yr Detta kunde ha slutat mycket illa. http://www.jaktjournalen.se/index.php?id=3904&avd1=0
Publicerat November 29, 200817 yr Man blir lika förbannad varje gång man hör om sånt här ! Om folk hanterade sina vapen mera och tillbringade mer tid på skjutbanan, så skulle vi har mindre av sådana här incidenter. Dock var ju kommentar no:2 rätt kul...
Publicerat November 29, 200817 yr Vådaskottet komenterar jag inte då jag nog skull ta till hårda ord. Men jag blir upprörd av detta: Vådaskottet utreds av både polis och Svenska Jägareförbundet. Vad i helvete har jägarförbundet med det att göra??? Mej veterligt är dom ingen myndighet.
Publicerat November 29, 200817 yr Vådaskottet komenterar jag inte då jag nog skull ta till hårda ord. Men jag blir upprörd av detta: Vådaskottet utreds av både polis och Svenska Jägareförbundet. Vad i helvete har jägarförbundet med det att göra??? Mej veterligt är dom ingen myndighet. Nej det är dom inte, men det kan ju kanske vara så att dom hjälper polisen i utredningen med expertkunskap runt jaktliga förhållanden, bara en tanke..
Publicerat November 29, 200817 yr Hmmm, detta kunde ha slutat mycket illa. Tur att det inte gick värre än vad det gjorde, iof så är en skadad hörsel inget man skojar med men det kunde som sagt slutat betydligt mer illa.
Publicerat November 30, 200817 yr Otrevligt sånt där, en kompis slarvade å avfyrade ett skott när han hade bössan på axeln, en kort pipa va det så skottet brann av precis bredvid örat. mycket dålig hörsel på det örat nu. Kika på klippet nedan så får man sej en tankeställare,, Den har snubben borde köpa alla lotter han kommer över http://www.youtube.com/watch?v=tys1V6kPAPY
Publicerat December 7, 200817 yr Varför hade han inte gjort patron ur innan han kliver ned ur tornet? Ladda gör man först då man satt sig på plats i tornet och patron ur innan man kliver ned, punkt slut..