Hoppa till innehåll
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Jaktsidan

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Detta kunde ha slutat illa

Featured Replies

Publicerat

Man blir lika förbannad varje gång man hör om sånt här ! :D

Om folk hanterade sina vapen mera och tillbringade mer tid på skjutbanan, så skulle vi har mindre av sådana här incidenter.

Dock var ju kommentar no:2 rätt kul... :D

Publicerat

Vådaskottet komenterar jag inte då jag nog skull ta till hårda ord. Men jag blir upprörd av detta: Vådaskottet utreds av både polis och Svenska Jägareförbundet. Vad i helvete har jägarförbundet med det att göra??? Mej veterligt är dom ingen myndighet.

Publicerat
Vådaskottet komenterar jag inte då jag nog skull ta till hårda ord. Men jag blir upprörd av detta: Vådaskottet utreds av både polis och Svenska Jägareförbundet. Vad i helvete har jägarförbundet med det att göra??? Mej veterligt är dom ingen myndighet.

Nej det är dom inte, men det kan ju kanske vara så att dom hjälper polisen i utredningen med expertkunskap runt jaktliga förhållanden, bara en tanke.. :)

Publicerat

Hmmm, detta kunde ha slutat mycket illa. Tur att det inte gick värre än vad det gjorde, iof så är en skadad hörsel inget man skojar med men det kunde som sagt slutat betydligt mer illa.

Publicerat

Otrevligt sånt där, en kompis slarvade å avfyrade ett skott när han hade bössan på axeln, en kort pipa va det så skottet brann av precis bredvid örat. mycket dålig hörsel på det örat nu.

Kika på klippet nedan så får man sej en tankeställare,,

Den har snubben borde köpa alla lotter han kommer över :P

http://www.youtube.com/watch?v=tys1V6kPAPY

Publicerat

Varför hade han inte gjort patron ur innan han kliver ned ur tornet? Ladda gör man först då man satt sig på plats i tornet och patron ur innan man kliver ned, punkt slut..