Publicerat December 9, 200817 yr Halloj - nu är Mr Fiberclass tillbaka... Värsta ståhejet med familjeutökning, flytt och nya jobbet är överstökat. Är nu mest pappaledig, men inte innebär det att man har särskilt mkt tid över - annat än den här tiden på dygnet! Vi hörs! Jag kommer att aktivera mig mer framåt julhelgerna och på det nya året då jag såsmåningom kommer att jobba heltid, Just nu försöker jag förtvivlat lära mig alla nya funktioner på forumet... För er som inte vet så är jag numera förbundsjurist på Svenska Jägareförbundet så jag har förmånen att jobba med jaktjuridik på heltid (fast inte just nu då...). Familjen, jobbet och jakten med allt vad den innebär från hunden (jaktlabbe) till middagsbordet engagerar mig starkt!
Publicerat December 9, 200817 yr Halloj - nu är Mr Fiberclass tillbaka... Värsta ståhejet med familjeutökning, flytt och nya jobbet är överstökat. Är nu mest pappaledig, men inte innebär det att man har särskilt mkt tid över - annat än den här tiden på dygnet! Vi hörs! Jag kommer att aktivera mig mer framåt julhelgerna och på det nya året då jag såsmåningom kommer att jobba heltid, Just nu försöker jag förtvivlat lära mig alla nya funktioner på forumet... För er som inte vet så är jag numera förbundsjurist på Svenska Jägareförbundet så jag har förmånen att jobba med jaktjuridik på heltid (fast inte just nu då...). Familjen, jobbet och jakten med allt vad den innebär från hunden (jaktlabbe) till middagsbordet engagerar mig starkt! Härligt! välkommen tillbaka!
Publicerat December 9, 200817 yr Halloj - nu är Mr Fiberclass tillbaka... Värsta ståhejet med familjeutökning, flytt och nya jobbet är överstökat. Är nu mest pappaledig, men inte innebär det att man har särskilt mkt tid över - annat än den här tiden på dygnet! Vi hörs! Jag kommer att aktivera mig mer framåt julhelgerna och på det nya året då jag såsmåningom kommer att jobba heltid, Just nu försöker jag förtvivlat lära mig alla nya funktioner på forumet... För er som inte vet så är jag numera förbundsjurist på Svenska Jägareförbundet så jag har förmånen att jobba med jaktjuridik på heltid (fast inte just nu då...). Familjen, jobbet och jakten med allt vad den innebär från hunden (jaktlabbe) till middagsbordet engagerar mig starkt! Välkommen tillbaka får man väl säga då Vad underbart att ha våran egen jaktjurist här på forumet, du komer nog att bli plågad med många underliga frågor i framtiden. Vad blev det? Pojke/Flicka? /Lasse
Publicerat December 10, 200817 yr Kul att se dig här igen Ola! Du har varit saknad även om jag har full förståelse för att både karriär och familj måste proriteras, jag har själv tagit en del korta eller längre uppehåll under det senaste året. Vänligen, Henrik
Publicerat December 10, 200817 yr Välkommen tillbaks! Kan tänka mig att din yrkesroll kommer leda till många PMs
Publicerat December 10, 200817 yr Författare Det bidde en grabb till... försökte ladda upp en bild men den var för stor... kommer kanske...
Publicerat December 10, 200817 yr Hörrödu förresten.. såg skumt ut detta, hade du inte fler än 140 inlägg innan du loggade ut förrut? Står 140 i din profil..Känns som man läst rätt mycket av dej här innan du drog på jobb och familj osv.. Sen, har ett bestämt minne av att du hade en hyfsat spännande garderob..vill minnas att du sköt imponerande tätt med en 375a.. har du skaffat ngt nytt kul? Något måste ju ha hänt som torde vara värt att delge? Mvh!
Publicerat December 11, 200817 yr Hörrödu förresten.. såg skumt ut detta, hade du inte fler än 140 inlägg innan du loggade ut förrut? Står 140 i din profil..Känns som man läst rätt mycket av dej här innan du drog på jobb och familj osv..Sen, har ett bestämt minne av att du hade en hyfsat spännande garderob..vill minnas att du sköt imponerande tätt med en 375a.. har du skaffat ngt nytt kul? Något måste ju ha hänt som torde vara värt att delge? Mvh! Kamma undan luggen janne så du ser för jag tycker bestämt att han har 822 inlägg.
Publicerat December 11, 200817 yr Kamma undan luggen janne så du ser för jag tycker bestämt att han har 822 inlägg. Hade ju varit smutt om jag kunnat skylla på luggen, så väl är det inte dessvärre Ser nu att du har helt rätt! Mvh!
Publicerat December 11, 200817 yr Författare 140 är ju medlemsnumret... men även 800 nånting känns lite men jag vet inte vad som stämmer. Och jo visst har det hänt lite, men inte mycket men det kommer säkert nånting här på sidan snart för att beaktas... så fort jag fattat mer hur allt funkar och jag lyckats lära mig förminska bilder som jag bara har numera i MB-format!
Publicerat December 19, 200817 yr 140 är ju medlemsnumret... men även 800 nånting känns lite men jag vet inte vad som stämmer. Och jo visst har det hänt lite, men inte mycket men det kommer säkert nånting här på sidan snart för att beaktas... så fort jag fattat mer hur allt funkar och jag lyckats lära mig förminska bilder som jag bara har numera i MB-format! Ändra bildstorlek i paint Ändra bildstorlek i Paintshop Pro Mvh....