Publicerat December 27, 200817 yr Gå in på http://se.youtube.com/janmilld och ge gärna era kommentarer om ämnet. Vi som lever i varg markerna känner ju mycket väl igen oss... rävper...
Publicerat December 27, 200817 yr Onekligen en informativ film. Under tiden jag kollade på den satt jag och kliade voven bakom örat som han gillar. Och tyvär kan jag erkänna att det är mycket känslor i denna fråga. Jag kan endast uttrycka mej och mina känslor för detta fyrfota djur. Och jag kan villigt erkänna att om gråben komm snusandes efter min vove skulle jag inte gebort honom utan en kamp på liv och död. och om ulven dök upp efter honom när vi jagar. kan bara uttrycka på ett sätt. I will come down on you like a georgia thunderstorm.
Publicerat Januari 1, 200917 yr Jag har bara sett första filmen ännu men ska även se den andra. Den var mycket bra och väl informerande!
Publicerat Januari 2, 200917 yr Filmerna är övervägande bra, det fanns väl något avsnitt bl.a. där vargen åt levande älg som kändes krystat annars så är de väl informativa nog. Bjärvall framstår fortfarande som en med mycket på sitt samvete Raggarö
Publicerat Januari 2, 200917 yr Vargen e inte farli bara man e varli eller hur det nu var. Ja, det var väl så! Jag har sett på ett program på Animal planet hur en garl fick vithaj och tigerhajar i trans genom att klia dom på nosen. Hur lätt som helst hade dom kunnat göra honom till middagsmat. En del gillar att sätta livet som insats. Det var faktisikt intressant!
Publicerat Januari 4, 200917 yr Väldigt bra klipp tyckte jag. Kikade även igenom några andra klipp gjorde av honom, o gillar han redan skarpt!
Publicerat Januari 9, 200917 yr Bumpar denna tråd, janmild satt ut ny del om vargen. man skulle nästa kunna göra en STICKY med länkarna om filmen om varg tycker dom är väldigt bra!